لیگ قهرمانان آسیا | جعفری : برای حضور در این رقابت ها بسیار تلاش کرده ایم و آماده ایم

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو مشهد : شرایط خوبی داریم و تلاش بسیاری کرده ایم . بازی سختی خواهد بود اما با تمام توان بازی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان ، حسن جعفری ، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در کنفرانس خبری قبل از بازی با الهلال گفت : آماده هستیم تا با انجام یک بازی خوب مقابل الهلال ظاهر شویم. مطمئنا بازی سختی داریم اما به هیچ وجه از تلاش دست بر نمی داریم.

مدافع شهرخودرو افزود : حضور تیم ما به عنوان نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق بزرگ بود که برای اولین بار در خراسان اتفاق افتاد و هواداران و مردم شرق ایران را خوشحال کرد.

جعفری ادامه داد : ما بازیکنان خوب و تکنیکی داریم و می خواهیم با دست پر دبی را ترک کنیم و از همه مردم ایران نیز می خواهیم برای پیروزی تیم ما که نماینده ایران است دعا کنند و قول می دهیم از هیچ تلاشی دست بر نداریم.

بازیکن شهرخودرو در پایان اظهار داشت : برای رسیدن به این مرحله از مسابقات تلاش زیادی کردیم، شرایط خوبی داریم و خدا را شاکریم که توانستیم تا اینجا هوادارانمان را خوشحال کنیم و فردا هم بازی خوبی را خواهید دید.