لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید 2 – رم 0

به گزارش شبکه لحظه:

در مهم ترین دیدار دیشب لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و آ. آس. رم از گروه جی در مقابل هم صف آرایی کردند و رئال مادرید موفق شد با گل های گرت بیل و لوکاس وازکز به ترتیب در دقایق 47 و 59 بازی رقیب را 2-0 پیروز و آماده مرحله یک هشتم رقابت ها شود.

پیشتر در همان روز دو تیم زسکا مسکو و ویکتوریا پلژن نیز به رقابت پرداختند که به دلیل تساوی این دو تیم، صعود رم و رئال به یک هشتم پیش از شروع بازی نیز قطعی شده بود.

در ابتدای نیمه اول مالکیت توپ و میدان بیشتر از آن رئال مادرید بود و لوکا مودریچ و رافائل واران فرصت های خوبی برای شوت زنی به دست آوردند که هیچ یک منجر به گشودن دروازه تیم میزبان نشد.

تیم رم نیز در ادامه نیمه نخست چند فرصت گلزنی به دست آورد و اگر چنگیز اوندر در دقایق پایانی نیمه اول توپی را که از نیکولو زانیولو در نزدیکی دروازه دریافت کرد با ضربه پای چپ خود به هدر نمی داد شاید نتیجه بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد. اشتباه تلخ اوندر 61 ثانیه بعد با گل گرت بیل در اوایل نیمه دوم کار را برای میزبان سخت تر کرد تا اینکه لوکاس وازکز با پاس سر کریم بنزما توپ را در کنج راست دروازه اولسن نشاند و نتیجه را 2-0 کرد.

رئال در ادامه بازی فرصت های دیگری نیز پیدا کرد اما اولسن بارها ناجی دروازه رم شد تا میزبان گل های بیشتری دریافت نکند.

 

 

 

 

مترجم: نسرین صحیحی
منبع:سایت بین اسپورت