لیگ قهرمانان اروپا: پیش بازی رم – رئال مادرید

به گزارش شبکه لحظه:

امشب در بازی مهم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم آ. اس. رم در ورزشگاه المپیک میزبان رئال مادرید خواهد بود. تیم رم می داند که پیروزی رئال در این مسابقه جایگاه آنها را در میان 16 تیم قطعی می کند و به بازی بعدی نیازی نخواهند داشت.

زرد و قرمزها آخر هفته به شکست 1-0 در مقابل اودینزه تن دادند و قصد دارند دوباره به روند بدون شکست خود باز گردند. آنها پیش از این شکست هفت بازی متوالی بی شکست را پشت سر گذاشته بودند. رم باید در این بازی برای ماندن در لیگ تقلا کند اما خیال رئال با 3 پیروزی و 1 شکست از 4 بازی راحت تر است.

اوسبیو دی فرانچسکو سرمربی آ. اس. رم چندین بازیکن کلیدی را در رویارویی با قوهای سفید در اختیار ندارد. کوستاس مانولاس مدافع یونانی این تیم در بازی با اودینزه دچار مصدومیت از ناحیه قوزک پا شد و احتمال حضورش در این دیدار ضعیف است. دنیله ده روسی هافبک تاثیرگذار این تیم نیز به دلیل مشکل زانو از اواخر اکتبر از رقابت ها دور بوده است. ادین جکو مهاجم بوسنیایی تیم که در لیگ قهرمانان این فصل 5 گل به ثمر رسانده در نوک خط حمله بازی خواهد کرد.

رئال مادرید در حالی به این میدان می آید که یک شکست 3-0 ناامیدکننده در مقابل تیم ایبار داشته که اولین شکست سانتیاگو سولاری بوده است و اکنون باید دید این سرمربی چگونه در صدد جبران این شکست بر می آید.

قوهای سفید در امتیاز با رم برابرند اما تفاضل گل بهتری دارند. پیروزی در رم صعود رئال به مرحله بعد را قطعی می کند و چنانچه زسکا مسکو نتواند از ویکتوریا پلژن ببرد باز هم رئال بالا خواهد رفت.

ناچو و کاسمیرو به دلیل مصدومیت امشب در ترکیب رئال نخواهند بود. آلوارو اودریزولا نیز در دیدار با ایبار مصدوم شد و جای خود را احتمالا به دنی کارواخال خواهد داد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آ. اس. رم: اولسون، سانتون، فازیو، ژسوس، کلاروف، ان‌زونزی، کریستانته، فلورنزی، پلگرینی، اوندرو جکو

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، ایسکو، کروس، مودریچ، لوکاس، بنزما و بیل

 

 

 

 

مترجم: نسرین صحیحی
منبع: سایت بین اسپورت