لیگ قهرمانان اروپا: پیش بازی لیون – منچسترسیتی

به گزارش شبکه لحظه:

امشب دو تیم لیون و منچسترسیتی در ورزشگاه گوپاما به مصاف یکدیگر خواهند رفت. منچستر سیتی در صورت کسب یک امتیاز از این بازی به مرحله حذفی راه پیدا می کند .

تیم سیتی با 9 امتیاز از 4 بازی در صدر گروه اف قرار دارد و لیون با 6 امتیاز دوم است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در خصوص مصدومین تیم گفت: “برناردو سیلوا تا آمادگی کامل هنوز کمی فاصله دارد و نمی تواند در ترکیب امشب حاضر شود؛ گابریل ژسوس هم هنگام تمرین دچار مشکل کشیدگی عضله شد و آماده حضور در میدان نیست. ایلکای گوندوغان نیز از پا مصدوم است. ترجیح می دادم می توانستم همه افراد تیمم را در اختیار داشته باشم و از میان آنها انتخاب کنم اما با این همه مصدوم امکان پذیر نیست. فعلا مجبوریم با این وضعیت کنار بیاییم.”

علاوه بر بازیکنان غایب مذکور، کِوین دی بروینه، بنجامین مندی و کلودیو براوو نیز مصدوم و از میدان به دور هستند.

انتظار می رود نبیل فکیر که در بازی شنبه با سنت اتین در بین دو نیمه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد در این بازی نیز در ترکیب تیم حضور داشته باشد.

لیون دیدار رفت با منچسترسیتی را 2-1 در منچستر برد و در 4 بازی مرحله گروهی خود در این فصل شکست نداشته است. شکست منچستر در آن بازی یک زنگ خطر به موقع برای این تیم بود.

از طرفی منچسترسیتی نیز در این فصل از لیگ قهرمانان بیشترین گل را به ثمر رسانده است : 12 گل در چهار مسابقه. دیوید سیلوا در هر چهار بازی گل زده است و از این حیث با رحیم استرلینگ در رقابت است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: سایت اسکای اسپورت