لیگ قهرمانان اروپا: منچستریونایتد 0 – یوونتوس 1

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت

سه شنبه شب در ورزشگاه الد ترافورد، تیم یوونتوس از گروه اچ لیگ قهرمانان اروپا که از حضور مجدد کریستیانو رونالدو بهره مند بود، با تک گل دیبالا منچستریونایتد را شکست داد.

یووه که در این فصل همه بازیهایش غیر از یکی را برده، تیم برتر میدان بود و یاران مورینیو یک بازی ناامیدکننده دیگر به نمایش گذاشتند.

با این که یونایتد در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و پوگبا یک ضربه خطرناک به تیرک دروازه زد، اما در مجموع باید از دروازه بان اسپانیایی خود، د خیا سپاسگزار باشند که توانست دروازه را از شوت های رونالدو مصون نگه دارد.

یوونتوس در دقیقه 17 با توپی که رونالدو در اختیار دیبالا مهاجم آرژانتینی گذاشت به گل پیروزی رسید و دیبالا نیز به چهارمین گل خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

در ادامه بازی، یوونتوس با ادامه فشار بر منچستر تلاش کرد گلهای بیشتری به ثمر برساند اما د خیا ضربه کانسلو را مهار کرد و اجازه نداد یووه به گل دوم دست پیدا کند. در ادامه، ضربه آزاد رونالدو و ضربه ماتوئیدی نیز تغییری در نتیجه بازی ایجاد نکرد.

پوگبا نیز در دقیقه 75 شوتی به سمت دروازه یوونتوس شلیک کرد که به تیر چپ دروازه اصابت کرد و باعث شد در سری آ، حال و هوای مورینیو همچنان تیره و تار بماند.

 

مترجم: نسرین صحیحی