لیگ ملت های اروپا| دوئل دیدنی ژکو – لواندوفسکی/ لاله‌های نارنجی در پی عبور از سد آتزوری

در مهمترین بازی های امشب لیگ ملت های اروپا، بوسنی میزبان لهستان است و هلند برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته دوم لیگ ملت های اروپا در سطح A امشب هم در شب دوم به کار خود و ادامه خواهد داد و از گروه A این رقابتها ۲ دیدار برگزار خواهد شد. بوسنی میزبان لهستان است و هلند برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت.

? دوشنبه ۱۷ شهریور ماه
? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه: بولینیو پونی
داور: سیدوروپولوس (یونان)??
?? بوسنی هرزگوین مقابل لهستان??

جدالی برای مدعی شدن/ دوئل دیدنی ژکو _ لواندوفسکی

بوسنی در خانه برابر لهستان قرار میگیرد تا پس از متوقف کردن ایتالیا در زمین حریف اینبار در خانه اولین ۳ امتیاز خود را دشت کند تا بتواند از همین ابتدا در جمع مدعیان جایگاهی برای خود دست وپا کند.در طرف مقابل لهستان که برای دومین هفته متوالی باید خارج از خانه بازی کند در تلاش است تا شکست بازی اول در هلند را با پیروزی در بوسنی جبران کند.

نام تیمهای ملی بوسنی و لهستان در همان نگاه اول تصویر کاپیتانهای دو تیم را در ذهن متبادر میکند.بوسنی را با “ادین ژکو” می شناسند و لهستان را با “رابرت لواندوفسکی” بازی این دو تیم در واقع دوئل این دو بازیکن است.دو بازیکنی که هم رکورددار بازیهای ملی هستند و هم رکورددار گلزنی در بازیهای ملی در تیمهای ملی کشورشان میباشند.

?? بوسنی تاکنون در رقابتهای یورو حضور نداشته است.آنها در انتخابی یورو ۲۰۲۰ هم در گروه دهم این رقابتها چهارم شدند و نتوانستند جواز حضور در رقابتها را بگیرند.لیگ ملتهای اروپا حالا مسیر سخت و پیش روی آنان است‌.در دیدار اول بوسنی در حالیکه با گل کاپیتان ژکو از ایتالیا پیش افتاده بود در نهایت با تساوی ۱ بر ۱ بازی را ترک کرد.

?? لهستان در انتخابی یورو ۲۰۲۰ و در گروه هفتم این رقابتها با اقتدار در رتبه نخست قرار گرفت و خیالش بابت حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ راحت است.آنها در دیدار اول برابر هلند و در غیاب رابرت لواندوفسکی ۱ بر ۰ شکست خوردند.

دوشان بایه‌ویچ مربی صربستانی بوسنی با ۷۱ سال سن،مسن ترین مربی اروپاست. وی حالا در تقابل با سرمربی لهستان “یرزی برزک ” ۴۹ ساله باید نشان دهد که هنوز قابلیتهای بالایی دارد.

? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه: یوهان کرویف آره‌نا
داور: فیلیکس بریچ(آلمان)
هلند مقابل ایتالیا

جذابیتهای فوتبال در دیدار هلند – ایتالیا/ لاله‌های نارنجی در پی عبور از سد آتزوری

جدال حساس هلند و ایتالیا در گروه A رقابتهای لیگ ملتهای اروپا، مهمترین بازی هفته دوم میباشد.لاله‌های نارنجی در غیاب رونالد کومان عملا بدون سرمربی وارد این رقابتها شده‌اند‌.”دوایت لودیوکس” مربی موقت هلند در اولین گام موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ از سد لهستان بگذرد.در طرف مقابل “روبرتو مانچینی” در اولین گام در خانه برابر بوسنی با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

?? هلند در دور انتخابی یورو ۲۰۲۰ و در گروه C این رقابتها بعد از آلمان دوم شد و جواز حضور در رقابتهای یورو ۲۰۲۰ را در اختیار دارد.آنها در اولین دوره لیگ ملتهای اروپا عنوان نایب قهرمانی را پس از پرتغال بدست آوردند.

ایتالیا در دور انتخابی یورو ۲۰۲۰ با ۱۰ برد متوالی و رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی برای همه رقبا خط و نشانی پررنگ کشید.آتزوری قصد دارد با غلبه بر هلند نشان دهد توقف برابر بوسنی فقط یک اتفاق بوده است.

مثلث هجومی ایتالیا شامل کیه‌زا، بلوتی و اینسینیه عامل اصلی قدرت آتزوری است.در طرف مقابل هلند هم با ویرجیل فن‌دایک در خط دفاع و واینالدوم و دی‌یانگ در خط میانی و دیپای در کنار “بیروین” جوان تیمی مقتدر در برابر ایتالیا خواهند بود.

برنده جدال هلند ایتالیا از همین هفته‌های ابتدایی میتواند مدعی اصلی این گروه باشد.برد هلند آنها را ۶ امتیازی میکند و مساوی یا شکست آنها را برای روزهای بعد و جمع آوری امتیازات لازم به سختی خواهد انداخت.برای ایتالیا، پیروزی در این دیدار باعث آسودگی خاطر در هفته های آتی میشود و شکست یا تساوی آنها را برای ادامه راه به دردسر خواهد انداخت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی های لیگ ملتهای اروپا
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سوئیس – آلمان+ فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اسپانیا – اوکراین+ فیلم