لیگ ملت های اروپا: پیش بازی ایتالیا – پرتغال

به گزارش شبکه لحظه:

دو تیم قدرتمند اروپایی امشب در حالی در سن سیرو به مصاف یکدیگر می روند که تیم پرتغال تنها به یک امتیاز نیاز دارد تا جایگاه خود را در میان چهار تیم نهایی قطعی کند در حالی که ایتالیا دو امتیاز از پرتغال عقب است و نیازمند پیروزی در این مسابقه است.

این بازی اهمیت ویژه ای برای کاپیتان جورجو کیه‌لینی نیز دارد زیرا امشب صدمین بازی ملی او برای تیم ایتالیاست.

تیم روبرتو مانچینی پس از آن که در بازی آغازین خود 1-0 به پرتغال باخت موفق به کسب یک پیروزی حیاتی 1-0 در مقابل لهستان شد که ماندنش در گروه 3 در دسته اول را تضمین کرد. مانچینی اکنون قصد دارد به بردهای متوالی خود ادامه دهد اما امشب او و شاگردانش با چالش بسیار سختی در برابر پرتغالی که در چهار بازی ملی آخر خود شکست را تجربه نکرده مواجه خواهند بود.

ایتالیا امشب فدریکو برناردسکی و لئوناردو پاوولتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و با ترکیب احتمالی دوناروما، فلورنزی، بونوچی، کیه‌لینی، بیراگی، بارلا، جورجینیو، وراتی، کیسا، ایموبیله و اینسینیه به میدان خواهد رفت.

پرتغال امشب نیز باید یک بار دیگر بدون حضور کریستیانو رونالدو بازی کند. تیم فرناندو سانتوس در غیاب مهاجم یوونتوس نیز دو پیروزی در لیگ ملت های اروپا به دست آورده است.

آخرین بار که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند، پرتغال با ارائه یک بازی بهتر و گل آندره سیلوا 1-0 ایتالیا را شکست داد. انتظار می رود برناردوسیلوا بازیکن منچسترسیتی امشب نقش مهمی در تیم پرتغال ایفا کند.

پرتغال در غیاب آندره گومز و رونالدو امشب با ترکیب احتمالی پاتریسیو، کانسلو، پپه، فونته، روی، برناردوسیلوا، پیزی، نوس، کاروالیو، گوئدس و آندره سیلوا بازی خواهد کرد.

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : خبرگزاری ایسنا