مائوریتسیو ساری بعد از برد چلسی از توانایی بالای آلوارو موراتا می گوید

 

به گزارش شبکه لحظه :

مائوریتسیو ساری سرمربی باشگاه فوتبال چلسی، معتقد است که آلوارو موراتا از توانایی و استعداد بالایی برخوردار است. او این اظهارات را پس از آن که آلوارو موراتا در بازی یکشنبه شب دو بار موفق شد دروازه کریستال پالاس را باز و چلسی را صاحب برد 3-1 کند مطرح کرد.

موراتا از آغاز فصل برای آمادگی جسمانی خود تلاش کرده بود. او با دو گلی که به پالاس زد توانست در چهار مسابقه اخیر خود در لیگ برتر، جمعا 4 گل به ثمر برساند.

سرمربی باشگاه فوتبال چلسی در پاسخ به پرسش اسکای اسپورت در خصوص موراتا گفت: “او از هر نظر روز به روز بهتر می شود، از نظر اعتماد به نفس، شخصیت، همکاری با تیم. من از این بابت خیلی خوشحالم. او می تواند بیش از اینها پیشرفت کند چون استعداد تکنیکی و فیزیکی بالایی دارد.”

اندروس تاونزند در نیمه دوم گل تساوی را برای پالاس به ثمر رساند، اما  آلوارو موراتا در کمتر از دو دقیقه توانست با پاس ادن هازارد که تا آن لحظه روی نیمکت نشسته بود چلسی را 2-1 پیش بیندازد.

ساری گفت: “ما در آن لحظه به هازارد نیاز داشتیم. پس از دریافت گل تساوی تیم ما کمی دچار زحمت شد و ما باید به بازی شتاب می بخشیدیم. هازارد در عرض یک دقیقه به داد تیم رسید.”

ساری در  حال حاضر در 11 بازی اول خود در لیگ برتر شکستی نداشته و این رکورد او با رکورد فرانک کلارک در سال 1994 برابری می کند.

او ادامه داد: “رکورد از آن من نیست، متعلق به کل تیم است. من خیلی خوش شانسم که چنین بازیکنان تکنیکی و خوبی را در اختیار دارم. ما بدون این که سازماندهی خاصی به لحاظ تاکتیکی داشته باشیم موفق شدیم بازی ها را ببریم.”

منبع خبر : اسکای اسپورت

مترجم: نسرین صحیحی