ماجرای سرمربی آبی ها و قهر غیر مستقیم

مجیدی جلسه با سعادتمند را به تعویق انداخت تا شائبه ها در مورد اختلاف او و سعادتمند جدی تر شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، قرار بود امروز فرهاد مجیدی در دفتر باشگاه با مدیر عامل این تیم دیدار کند اما به نظر می رسد او در این جلسه با بهانه حضور در خارج از تهران حاضر نشد تا موضوع اختلاف او و سعادتمند جدی تر شود.

باشگاه استقلال امروز 10 در صد از قرار داد های بازیکنان اعضای کادر فنی پزشکان و تدارکات باشگاه استقلال امروز به حساب آنها واریز کرد مابقی  بازیکنان و ارکان باشگاه هم تا فردا مطالبات خود را دریافت خواهند کرد .

فرهاد مجیدی دعوت مدیر عامل را نپذیرفت

دیدار امروز سعادتمند مدیر عامل استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بنا به درخواست مجیدی به دلیل حضور در روستای پدری اش در شمال کشور به تعویق افتاد  مجیدی از مدیر باشگاه خواست این جلسه در هفته آینده برگزار شود که این درخواست با موافقت سعادتمند همراه بود.

این اتفاق نشان می دهد فرهاد مجیدی از موضوعاتی ناراحت است و قصد ندارد در این شرایط با مدیر عامل دیدار کند ضمن اینکه شایعه حضور قلعه نویی در استقلال هم شاید یکی از دلایل این اختلاف باشد.
استوری فرهاد مجیدی در حمایت از محممد نوری فرد مدیر رسانه ای برکنار شده تیم هم نشان می دهد مجیدی از رفتار مدیر عامل تیم رضایت ندارد.

بیشتر بخوانید:
استوری فرهاد مجیدی در حمایت از محمد نوری فر
کرونا دست از سر فرهاد مجیدی برداشت
سانچز دستیار فرهاد مجیدی در استقلال شد

انتهای پیام/