ماجرای کتک خوردن بازیکن قرمز ها از کمک داور

در پایان نیمه نخست دیدار لیورپول و آرسنال ، اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ کنستانتین هاتزیداکیس کمک داور اول بازی متهم است که با آرنج، ضربه ای را به صورت اندی رابرتسون وارد کرده است. جف شریوز خبرنگار اسکای اسپورت در توصیف این صحنه گفت: “اندی رابرتسون کاملا افسرده بود، حتی مات و مبهوت”

در تصاویری که شبکه اسکای اسپورت منتشر کرده، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه نخست، رابرتسون مدافع لیورپول به سمت کنستانتین هاتزیداکیس بازی رفت تا نکته ای را به او متذکر شود و اعتراض خودش را به گوش این کمک داور برساند اما این کمک داور آرنجش را بالا آورد که به صورت و گلوی رابرتسون برخورد کرد.

مدافع لیورپول که این برخورد را باور نداشت، برای چند لحظه سرجایش میخکوب شد و سپس اعتراضش شدت بیشتری گرفت. چند نفر از بازیکنان لیورپول که به صحنه نزدیک بودند، با دیدن این برخورد شوکه شده و به سمت کمک داور دویدند.

رابرتسون نیز در ادامه بابت حرکت کمک داور، اعتراضش را به سمت پل تیرنی قاضی میدان برد که البته در کمال تعجب، مدافع لیورپول با یک اخطار جریمه شد. سایر بازیکنان لیورپول تلاش کردند تا رابرتسون را کنترل کنند و مانع از دریافت کارت زرد دوم و اخراج او شوند.

انتهای پیام/