مارتین اودگارد: هنوز برای بازگشت به مادرید زود است اما هدف اصلی من بازی برای رئال است

استعداد جوان نروژی در سال 2015 با انتقالی پر سر و صدا به رئال مادرید پیوست. اودگارد هنگام قرارداد با رئال مادرید تنها 16 سال داشت و تقریبا تمام باشگاه‌های بزرگ اروپایی در پی جذب او بودند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ مارتین اودگارد دو فصل برای تیم دوم رئال مادرید بازی کرد. پس از آن دو فصل به عنوان بازیکن قرضی راهی لیگ فوتبال هلند شد. حال اودگارد با یک قرارداد قرضی دیگر به فوتبال اسپانیا بازگشته است. رئال مادرید طبق خواسته خود اودگارد، یک فصل او را به رئال سوسیداد قرض داده است. این بازیکن 20 ساله در گفتگو با تلویزیون 2 نروژ، پیرامون شرایط کنکونی و آینده فوتبالش صحبت کرده است.

زندگی در سن سباستین (شهری در اسپانیا که باشگاه رئال سوسیداد متعلق به آن شهر است):

“از آن لذت می‌برم و از لحظه اول حس خوبی اینجا داشتم. زمانی که رسیدم برخورد مردم بسیار دوستانه بود، برخورد بازیکنان نیز همینطور. آن‌ها از روز اول حواسشان به من بود. سرمربی نیز کمک زیادی به من کرد. او شفاف با من صحبت کرد و گفت که از من چه می‌خواهد. فهمیدن اینکه چه نقشی در تیم دارم، کار را بسیار برایم آسان کرد.

رقابت و تلاش برای چند دقیقه بازی در مادرید:

“در پایان فصل گذشته این حس را داشتم که بازگشت به مادرید هنوز برایم خوب نیست. آنجا بازیکنان خوب زیادی هستند و رقابت سخت است. بدیهی است که بهترین حالت برای من درخواست برای یک انتقال قرضی دیگر بود. و بسیار خوشحالم که باشگاه درخواست مرا پذیرفت. به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم که کجا باید بروم.

هدف نهایی:

“هدف من هنوز همان است، بازی برای رئال مادرید. به همین خاطر با آن‌ها قرارداد امضا کردم، چون می‌خواهم روزی آنجا بازی کنم.

پیشرفت:

“حس می‌کنم که در دو سال اخیر رشد خیلی خوبی داشتم. فکر می‌کنم بازیکن بهتر و بالغ‌تری شدم. همچنین از نظر بدنی نیز بزرگ‌تر و قوی‌تر شدم. در حال حاضر از روزی که به اسپانیا آمدم بهترم و البته که بالا رفتن سنم نیز به آن کمک کرده است.

پس از دو فصل حضور در سطح اول فوتبال هلند، بسیاری از هواداران رئال انتظار بازگشت اودگارد به مادرید را داشتند اما به نظر می‌رسد او هنوز برای این چالش آماده نیست.

خبرنگار: سامان خدایی