مجمع عمومی هیأت کشتی استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد

مجمع عمومی هیأت کشتی استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون کشتی و تمامی اعضاء عصر امروز در شهر سمنان برگزار شد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این مجمع با اعلام اینکه اگر قرار است در کشتی اتفاقی بیافتد، باید با کار و تلاش مضاعف صورت گیرد تصریح کرد: اگر قرار باشد تا منتظر رسیدن بودجه و امکانات باشیم کار پیش نمی رود، هیأت کشتی باید خودش آورده داشته باشد و تلاش کند تا امکانات را از ارگان های دیگر برای کشتی فراهم سازد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیأت های کشتی و به تبع آن هیأت های کشتی شهرستان ها بازوان فدراسیون کشتی در کل کشور محسوب می شوند و کار باید ابتدا از سمت شما آغاز شود تا در نهایت تیم های ملی راهی رقابت های برون مرزی شوند و افتخارآفرینی کنند.
در ادامه اعضای حاضر و رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها، از مشکلات و دغدغه های پیش روی خود گفتند و از رئیس فدراسیون کشتی خواستند تا از نظر فنی و آموزشی حمایت لازم را از کشتی استان سمنان بعمل آورد.
رئیس فدراسیون کشتی پیش از حضور در این جلسه از خانه کشتی شهر سمنان بازدید کرد و در جریان مشکلات و کاستی های آن قرار گرفت.
در جلسه ای که دبیر ظهر امروز با معاون عمرانی استانداری سمنان داشت قول بازسازی و نوسازی خانه های کشتی استان را از دکتر فخری گرفت.

بیشتر بخوانید :
پاداش ۴۰ میلیونی فدراسیون کشتی به دختران آلیش
رئیس فدراسیون کشتی در اردوی آزادکاران حاضر شد
رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ایران سفر می کند

انتهای پیام/