مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیر و کمان برگزار شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون تیر و کمان از ساعت 14.30 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این جلسه به ریاست عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و با حضور غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع برگزار شد و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این نشست حضور داشتند.

روز گذشته اعلام شده بود مجمع ساعت 14 برگزار می شود که امروز زمان آن به 14.30 تغییر یافت.

با توجه به اینکه پیش از مجمع اعلام شده بود داورزنی ریاست مجمع را برعهده خواهد گرفت، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش در نشست حاضر شد.

در این نشست هم کلیپی از دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب پخش شد. شعبانی بهار در زمان معرفی ورزشکاران حاضر در نشست، نام فرشته قربانی را فراموش کرد و از اعضای مجمع کمک خواست.

شعبانی بهار در این نشست اعلام کرد تاکنون ١٩٠ میلیون تومان به استان ها کمک شده است.  500 میلیون تومان سهمیه همگانی کردن ورزش بوده که قرار بود در دو مرحله به استان ها تزریق شود که به برخی از استان ها فقط یک مرحله اختصاص یافته است.

شعبانی بهار همچنین از پرداخت بدهی های این فدراسیون به مبلغ یک میلیارد و ١٠٠ میلیون در این چندماه اخیر خبر داد. وی همچنین اعلام کرد ٣٥٠ قبضه کمان برای ورزشکاران پرداخت شده است.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت.

اعضای مجمع پس از ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون گزارش خود را در حضور اعضاء مجمع ارائه کردند. گزارش حسابرسی هم ارائه شد. با توجه به اینکه دو سال حسابرسی صورت نگرفته بود، حسابرس گزارش سال ٩٦ را ارائه کرد.

منبع: فارس