مجیدی «قربانی» جدید تصمیم اشتباه هیات‌مدیره استقلال؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ استقلال تهران بعد از شکست مقابل پدیده با تصمیمات اعضای هیات مدیره روزهای سختی را سپری می کند. شکست در مشهد باعث شد تا اعضای هیات مدیره تصمیم بگیرند شفر سرمربی این تیم را از کار برکنار کنند و فرهاد مجیدی را به صورت «موقت» جانشین او کنند. هرچند فتحی اعلام کرده همکاری با شفر به حالت تعلیق درامده اما کیست که نداد استفاده از واژه ی تعلیق به خاطر شکایت نکردن شفر برای گرفتن مطالبات همین فصل است.

فرهاد مجیدی 42 ساله بدون داشتن تجربه مربیگری در تیم های بزرگسالان، چند هفته به عنوان دستیار شفر در استقلال مشغول به کار شد اما انتظاراتی که هواداران از او داشتند آنطور که باید برآورده نشد چرا که نقش او حالت منفعلانه بود و آنطور که به طور مثال کریم باقری در پرسپولیس نظم و انضباط را برقرار کرده شماره هفت محبوب آبی ها نتوانست حتی رختکن این تیم را مدیریت کند تا تنش کمتر شود.

استقلال در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر، شش امتیاز از صدرنشین لیگ کمتر دارد و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان رده دومی، جایگاه سوم را برای خود کرده است. شفر می توانست با کسب 9 امتیاز از سه مسابقه آتی ( با توجه به آسان بودن بازی ها) در بهترین حالت تیم را قهرمان و در بدترین حالت نایب قهرمان کند که رخداد بدی تلقی نمی شود. اما با اخراج او شاید شوک مثبتی نیز وارد شود و حتی استقلال بتواند الدحیل را نیز در تهران شکست دهد اما چنین پیروزی هایی به صورت مقطعی جوابگوی خواسته های هواداران نخواهد بود.

طبق گفته فتحی مدیرعامل استقلال، فرهاد مجیدی به صورت موقت فقط تا پایان فصل به عنوان سرمربی حضور خواهد داشت و یک مربی بزرگ خارجی برای فصل بعد در این تیم کار را آغاز خواهد کرد اما باید دید در نهایت چه اتفاقی برای تیم پرهوادار استقلال خواهد افتاد.

خبرنگار: سپهر خرمی