مجید صدری: آقای آجورلو، مثل شاخ‌های اینستا هستی؛ حرف نزدن هم بلد نیستید؟

از آن گذشته شاید یک بار مثل پاس تهران بتوان با استفاده از قدرت سیاسی و نظامی قهرمان لیگ برتر شد و دیگر هیچی نشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل فعلی استقلال موفقیت‌های پنج، شش سال گذشته پرسپولیس را به زعم خود زیر سوال برده است تا به سبک شاخ‌های مجازی فالوور جمع کند! اگر شما که هم نظامی بودید و هم قدرت سیاسی داشتید از قدرت خود برای قهرمانی جنجالی پاس در لیگ حرفه‌ای سوم استفاده کردید، دلیلی نمی‌شود که به دیگر تیم‌ها اتهام بزنید. از آن گذشته شاید یک بار مثل پاس تهران بتوان با استفاده از قدرت سیاسی و نظامی قهرمان لیگ برتر شد و دیگر هیچی نشد.

وی افزود: آقای آجورلو خودتان خوب می‌دانستید تیم‌ دوم تهران را در اختیار گرفته‌اید، باید با این وضعیت کنار می‌آمدید نه اینکه در آستانه دربی چنین گفتار و رفتاری از شما سر بزند و باعث تاسف همگان شود. دوست دارم به مدیر عامل استقلال کمک کرده و بگویم که می‌دانید فرق تیم ما با شما چیست؟ پرسپولیس تیمی است که اگر همه چیز علیه آن باشد سعی می‌کند باز بیشتر بجنگد تا برنده شود ولی تیم شما در همه این سال‌ها و همین فصل جاری دنبال بهانه است. آقای آجورلو اصلا حرف شما درست که در زمان دولت‌های قبل مثلا به خاطر یک مسئول شما قهرمان نمی‌شدید پس اینکه یکی، دو قهرمانی شما که در دولت‌های قبل هم کسب شد حتما با حمایت‌های ویژه‌ای بوده، کما اینکه برخی از مسوولان رده بالای دولت هم علنا اعلام کرده بودند طرفدار چه تیمی هستند.

آجورلودر پایان گفت: یک نصیحت مجانی هم برای خودم و هم برای مدیرعامل مثلا باتجربه استقلال از علی پروین دارم، اینکه اگر حرف زدن بلد نیستید حداقل حرف نزدن را یاد بگیرید تا خود را ریشخند جماعت نکنید!

بیشتر بخوانید:
دست رد وزیر ورزش به سینه مجید صدری
صدری فقط یک پیشنهاد است!
صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد

انتهای پیام /