محبی: بهترین آزادکاران سنگین‌وزن جهان را داریم/ هرکشتی‌گیری بهتر باشد، صاحب دوبنده تیم‌ملی می‌شود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یدالله محبی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور 7 مرحله اردو و جام تختی را داشتیم که مرحله به مرحله بچه‌ها آماده‌تر شدند و من هم از شرایط مطلوبی برای حضور در مسابقات برخوردارم. 

وی ادامه داد: با اینکه حدود 3 ماه در اردو هستیم، اما در دو تورنمنت هم شرکت کردم و به آمادگی مطلوبی رسیده‌ام. البته در سال 2017 هم قهرمان آسیا شدم و شناخت خوبی از حریفانم دارم. کشتی‌گیر چینی که سال گذشته نایب قهرمان جهان شد با توجه به میزبانی کشورش، از حریفان اصلی است و به نظر می‌رسد رقابت با او حساسیت بیشتری داشته باشد. 

محبی در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور نفرات عنوان‌داری مانند کمیل قاسمی و پرویز هادی به نظر می‌رسد رقابت در سنگین وزن در ایران حساس باشد، گفت: این موضوع از نقاط قوت کشتی ما است که بهترین‌های دنیا را در سنگین وزن داریم. قاسمی یکی از پرافتخارترین آزادکاران جهان است و هادی نیز چندین طلای قهرمانی آسیا را دارد.

دارنده مدال طلای کشتی ‌آزاد قهرمانی آسیا تصریح کرد: اولین هدف من کسب موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا است و بعد از آن هم هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد به آن احترام خواهم گذاشت. هر کشتی‌گیری هم که بهتر باشد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد.  تلاش کردم تا با بهترین شرایط عازم مسابقات شوم و امیدوارم با دست پر به ایران بازگردم.

منبع: فارس