محمدی‌راد: جای چاه‌کن همیشه ته چاه است/ 2 هزار مشهدی به صورت هماهنگ فحش ناموس می‌دادند



به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه رحمان محمدی‌راد، در خصوص پیروزی تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران مقابل پیام مشهد اظهار کرد: اصلاً دوست ندارم در خصوص حواشی صحبت کنم اما باید از آبرو و حیثیت خودمان دفاع کنیم. آدم‌هایی که برای بردن این گونه برنامه ریزی می‌کنند آیا فکر نمی‌کنند که با این کار تمام مشهدی‌ها مورد قضاوت قرار می‌گیرند؟ وقتی دو هزار تماشاگر مشهدی به صورت هماهنگ به ناموس ما بی حرمتی می‌کنند آیا نباید به برنامه ریزی شده بودن این اتفاق شک کرد؟ مسئولینی که به گوش شنیدند و به چشم دیدند، آیا نباید با عوامل این اتفاق برخورد کنند؟ آقای محترم! بردن و باختن جزوی از ورزش است. شجاعت داشته باش و مثل مرد بباز. می‌دانستد از لحاظ فنی حریف تیم ما نمی‌شوند و می‌خواستند با نقشه و کلک پیروز شوند که خدا مکرشان را به خودشان برگرداند. اگر جای این کارها وقتشان را صرف برنامه‌ریزی روی تیم خودشان می‌کردند، حداقل در خانه می‌توانستند یک ست از ما بگیرند.

سرمربی شهرداری ورامین با اشاره به فحاشی صورت گرفته در سالن مهران مشهد مدعی شد: چه خوب است که در این خصوص منصفانه عمل کنیم. اگر یک صحنه از بازی ورامین مشابه اتفاقات به وجود آمده در این دیدار را برایم بیاورند از تمام تماشاگران مشهدی و تیم‌شان مقابل دوربین عذرخواهی خواهم کرد. در بازی ورامین تا زمانی که بازی به پایان رسید، مگر اتفاقی به وجود آمد؟ در جریان دیدار نخست که در ورامین برگزار شد، هیچ بی احترامی به تیم پیام صورت نگرفت.

محمدی‌راد ادامه داد: روز گذشته هواداران مشهدی بر سر تمرین تیم‌مان آمده و ایجاد مزاحمت کردند. خوشبختانه نقشه هواداران مشهدی عملی نشد و توانستیم در اینجا تمرین کنیم. برنامه ریزی خیلی خوبی صورت گرفته بود که نتوانیم در سالن مهران تمرین کنیم. فکر می‌کنم اتفاقی که در ورامین نیز رخ داد، نقشه‌ای بود که خود آقایان کشیده بودند، ولی چاه کن همیشه ته چاه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در محرومیت موسوی در این دیدار تأثیرگذار بوده است، گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم.

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص حواشی فراوان لیگ برتر والیبال عنوان کرد: موافق حواشی به وجود آمده در مشهد و ورامین نیستم، اما حاشیه اتفاق می‌افتد و به حرف‌هایی هم که در جریان بازی‌ها می‌زنند اعتراضی ندارم. تماشاگران مشهدی حق دارند چنین حرف‌هایی بزنند، چرا که احساس می‌کنند چنین حرف‌هایی در ورامین به آن‌ها زده شده است. آغازگر تمام حواشی در ورامین، موسوی و مدیرعامل پیام بود. وقتی مدیرعامل باشگاه پیام به بیست نفر از عوامل اجرایی یک باشگاه فحش ناموسی می‌دهد، مسلماً عوامل باشگاه نیز ساکت نخواهند ایستاد.

محمدی در پایان گفت: از مجموعه شهرداری ورامین بابت‌های حمایت‌هایشان در طول فصل تشکر می‌کنم. عوامل، کادر فنی و بازیکنان باشگاه در طول فصل وظایف‌شان را به طور کامل انجام دادند. مستحق پیروزی در هر دو دیدار نیمه نهایی، به خصوص در دیدار دوم بودیم و توانستیم در زمین تیم پیام را شکست دهیم.

منبع: ایسنا