محمدی راد : پیروزی برابر سایپا کار بزرگی است

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از بازی مقابل تیم والیبال سایپا گفت: : خیلی خوشحالم که تیم ما بعد از یک باخت توانست به شرایط خوبی برسد و در بازی امروز برنده باشد در برابر استاد خود درس پس دادم. به نظرم شکست دادن مجموعه سایپا کار بزرگی است چرا که این تیم از کادر فنی خوب و بازیکنان مطرح و با تجربه استفاده می‌کند.

او ادامه داد: تیم ما با سرویس‌های خوب توانست نظم تیم سایپا را بهم بزند و به استثنای ست سوم که کادر فنی تیم سایپا تغییراتی را به وجود آورد در نهایت ما نتوانستیم از قدرت خود استفاده کنیم. به هر حال سایپایی‌ها شرایط را برای ما سخت کرده بودند، اما با آغاز ست چهارم و تمرکزی که بازیکنان بعد از ۷، ۸ امتیاز اول بدست آوردند در نهایت توانستیم حریف خود را تحت فشار قرار بدهیم و اختلاف امتیاز به وجود آوردیم و توانستیم این ست هم برنده شویم.

محمدی راد درباره اینکه زمین بازی لیز نبود، گفت: بله به نظر می‌رسد زمین مشکلاتی دارد و بازیکنان حواسشان است و خیلی راحت در این زمین جابه جا نمی‌شوند. همچنین روز گذشته هم در این زمین تمرین می‌کردیم برخی از بازیکنان بیان می‌کردند که تعادل ندارند.

سرمربی والیبال سپاهان درباره عملکرد داوری در این بازی و اعتراض تیم ها به داوری بیان کرد: به نظرم در چند صحنه اختلاف نظر وجود دارد و هر ۲ تیم به قضاوت داور اعتراض داشتند. من فکر می‌کنم این موضوع همیشگی است و در صحنه‌هایی داور اشتباه می‌کرد و این طور نبود که قضاوت داور به نفع یک تیم باشد و اشتباهات سهوی بود و برای هر ۲ تیم اتفاق افتاد.

او درباره اینکه بازیکنان ۲ تیم زیر تور با یکدیگر بگو و مگو داشتند، گفت: بگو مگو‌های زیر تور نمک والیبال است و من فکر نمی‌کنم که این اعتراضات شدید بود و با نظر شما موافق نیستم.