محمدی: یک لحظه اشتباه کردم و باختم/ با تمرین بیشترمی‌توانم با خوب‌های جهان کشتی بگیرم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیداحمد محمدی درباره عملکردش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اولین میدانم را بعد از تغییر وزن و حضور در 74 کیلوگرم تجربه می‌کردم. با حریفانی که سال‌ها در این وزن حضور دارند و مدعی هستند، کشتی گرفتم. تازه اولین میدانم بود انشالله روزهای خوبی در انتظار خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ از نتیجه راضی نیستم، اما در اولین حضورم کشتی‌های بدی نگرفتم و متوجه شدم فاصله زیادی با حریفان ندارم. در دیدار با افضلی یک لحظه اشتباه کردم، کشتی از دستم خارج شد و باختم، اما شاید اگر دوباره کشتی بگیریم این اشتباه تکرار نشود، هر چند شاید برایم گران تمام شود.

مدعی وزن 74 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سؤال که آیا در این وزن خواهد ماند یا نه،‌گفت:‌ در این وزن می‌مانم و هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد تابع آن خواهم بود. سعی می‌کنم برای حضور در المپیک با آمادگی بیشتری به میدان بروم. باید در میادین بیشتری شرکت کنم و با حضور در تورنمنت‌های مختلف آماده‌تر شوم. هر چه بیشتر در 74 کشتی بگیرم بدنم بهتر می‌شود و می‌توانم با خوب‌های جهان کشتی بگیرم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان درباره مصدومیت زانویش گفت:‌ مصدومیتم کاملا برطرف شده و مشکلی ندارم، اما جمعه، روز من نبود. سعی می‌کنم با حضور مرتب در اردوهای تیم ملی و تمرینات بیشتر خودم را به حریفان برسانم و این عقب‌ماندگی را جبران کنم.

منبع: فارس