محمد بنا چشم انتظار تولد فرزندش/ تمرین آزادکاران در غیاب محمدی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در جریان تمرین تیم ملی کشتی آزاد که ۹۰ دقیقه به طول انجامید، رضا یزدانی، حسن یزدانی، پرویز هادی و مصطفی حسین خانی ۴ آزادکار اعزامی ایران به تورنمنت بلغارستان به همراه دیگر آزادکاران ایران همچون یدالله محبی، رضا افضلی، بهنام احسانپور، یونس امامی، علیرضا کریمی، پیمان بیابانی، کامران قاسمپور، رضا اطری و …ابتدا با دویدن آرام و نرمش، حرکات کششی و دویدن سرعتی بدن‌های خود را گرم کردند.

در ادامه این تمرین مصطفی حسین خانی، پرویز هادی و حسن یزدانی ۳ آزادکار اعزامی به تورنمنت دان‌کلوف زیر نظر دکتر بهرامی مربی بدنساز تیم ملی تمرین خود را ادامه دادند و رضا یزدانی نیز بصورت جداگانه وزنه زد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی نیز در این تمرین حضور نداشت و کشتی گیران زیر نظر ابراهیم مهربان و عباس حاج کناری و دیگر مربیان تیم ملی تمرین کردند.

پیش از تمرین آزادکاران، فرنگی کاران تیم ملی نیز زیر نظر محمد بنا به مدت ۲ ساعت تمرین وزنه خود را برگزار کردند و اردوی خود را به پایان رساندند.

اردوی بعدی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۳ اسفند ماه برگزار می‌شود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه این اردو در گفتگو با ایسنا، دنیا آمدن فرزندش را علت نرفتن خود به تورنمنت مجارستان عنوان کرد و گفت: به امید خدا تا ۱۰ روز آینده فرزندم متولد می‌شود و به همین دلیل نتوانستم به همراه تیم عازم مجارستان شوم. اسم فرزندم را نیز بابک گذاشتیم.

منبع: ایسنا