محمد نوری: استقلال در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم استقلال دیروز در حالی نتوانست در زمین خود مقابل العین به پیروزی برسد که بازیکنان کادر فنی به نحوه داوری اعتراض داشتند در همین خصوص گفتگویی با محمد نوری پیشکسوت استقلال گفتگویی توسط خبرنگار شبکه لحظه تهیه کرده است که به شرح زیر می باشد:

*نظر شما درباره بازی دیشب استقلال چیست؟

به نظر من در نیمه اول تیم استقلال خوب بازی نکرد چون شرایط جوری بود که بازی حساسی بود یک مقدار شرایط برای استقلال و تماشاچیان خداروشکر خوب هستند، اما در نیمه اول استقلال شروع خوبی داشت و موقعیت های گل هم داشتند به هر حال می توانستند از این موقعیت ها استفاده کنند اما استفاده نکردند به هر حال در خط میانی یک مقداری غیر از فرشید باقری بازیکنان به اندازه خودشان ظاهر شدند اما خب از پاتوسی خیلی انتظار داریم. در بازی الدحیل خیلی خوب ظاهر شد و یک پاس گل هم داد اما می توانست بهتر از این بازی کند. در جام باشگاه های آسیا له هر حال تیم استقلال یک مقداری مدیریت می کرد می توانست بازی را ببرد در نیمه دوم بازی در دست استقلال بود، اما تعویض های آقای شفر می توانست طارق را زودتر به بازی بیاورد چون بازدهی آن بیشتر بود. 2 و 3 موقعیت خلق کرد و بازدهی خوبی داشت و فعالیت خوبی در زمین داشت و تبریزی را هم می توانست، ولی به هر حال سرمربی تصمیم می گیرد. اما می توانست تعویض ها یک مقدار زودتر انجام بشود. استقلال در فاز بهترین تیم آسیا است در فاز هجومی و از مهره هایی که دارد در حمله استفاده می کند همه از مهره های کارآمد خوبی هستند به هر حال فکر می کنم آقای شفر یک مقدار از آن دل و جرات را در جام باشگاه ها و مثل لیگ کشور انجام بدهد که به امید خدا بتواند با توجه به بازیکنان و مهره هایی که دایم در آن جا به تیم ها فشار بیاوریم و گل بزنیم. انشالله در بازی بعدی چنین چیزی بشود و آقای شفر یک مقدار ترس و محافظ کاری را کنار بگذارد، و انشالله تیم استقلال این استحقاق را دارد که بتواند تیم های بعدی را شکست بدهد.

*به نظر شما تیم استقلال صعود خواهد کرد؟

کار سختی است، الهلال تیم خیلی خوب و فورواردهای خطرناکی دارد و مهاجمانشان و فوروارد جدید آوررند خیلی خوب است به هر حال کار خیلی سختی است این تیم یک امتیاز دارد که فکر می کنم که استقلال بازی خانگی دیگر دارد، و هیچکدام میزبان نیستند، اما استقلال کارهای نشدنی را شدنی کرده است اما کار مشکلی است گروه خیلی سختی اشت انشالله به امید خدا به مهره هایی که استقلال دارد می تواند به جرات بگم که بچه ها اگر همت کنند و دست در دست هم دهند می توانند صعود کنند.

*آقای شفر در هر بازی از یک ترکیب متفاوتی استفاده می کند به نظر شما این باعث افت استقلال از جهت فنی و ناهماهنگی بازیکنان و عدم نتیجه گیری نمی شود؟

به هر حال با توجه به بازی های که آقای شفر دارند بازی های لیگ با بازی های جام باشگاه های شرایطش فرق می کند از مهره ها، اما اقای شفر از قبل تغییر و تحول زیاد می دهدف مثلاً بازی که برنده بود در بازی بعدی 2 یا 3 تغییر و تحول می دادند اما در مجموع امسال استقلال مهره های خیلی خوبی دارد یک مقدار دست آقای شفر باز است که بتواند از این مهره ها استفاده بکند و به نحوه احسن بتواند بازی را بگیرد از بازیکنان همان طور که گفتم خط میانی ما جز بهترین خط میانی آسیا است و مهره زیاد دارد و یکی و دو تا را در دفاع استفاده ی کنیم. مثل، چشمی و بقیه بازیکنان، به امید خدا اگر آقای شفر یک ترکیب ایده آل گیر بیاورد یک نفر را جابجا کند کند به نظر من بهتر است به ترکیب دست زده نشود در مجموع استقلال با توجه به مهره هایی که دارد از نظر من انشالله موفق خواهد شد.