محمد نوری: امیدوارم آشتی‌ نکونام و خطیر نمایشی نباشد

پیشکسوت استقلال معتقد است که مدال گرفتن تیم امید می تواند مرحمی روی زخم حذف از المپیک باشد.
به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  این روزها لیگ برتر شرایط عجیب و غریبی را پشت سر می‌گذارد بازی ها پشت سر هم به تعویق می‌افتد و تاریخ مشخصی برای برگزاری آنها مشخص نیست. از طرفی باشگاه استقلال که مدت ها اختلاف بین سرمربی و مدیر عامل به صورت علنی برای همه آشکار شده بود طی مراسمی با هم آشتی کردند محمد نوری ، بازیکن سابق آبی ها این آشتی کنان را به فال نیک گرفته اما هنوز هم یکی از منتقدان سازمان لیگ به حساب می‌آید؛

نظرتان در مورد تقویم بازی ها و به تعویق افتادن بازی های لیگ برتر چیست؟

واقعا نمی‌دانم چه بگویم. خودتان می‌دانید واقعا این شرایط و برنامه ریزی هیچ جای دنیا نیست. می‌بینیم که در بقیه کشورها با وجود حضور در بازی های آسیایی لیگشان برگزار می‌شود. نمره این فدراسیون مردود بود، حالا بار دیگر نیز مردود شدند. به اسم بازی های امید سر مردم کلاه می‌گذارند و حق تیم ها را به خاطر دو سه بازیکن ضایع می‌کنند. تنها تیمی که حق دارد بازی هایش انجام نشود فقط و فقط استقلال است زیرا بازیکن شماره یک او در این رقابت هاست و باید فقط بازی های این تیم به تعویق بیافتد. این تعطیلی فقط باعث شد تیم ها از شرایط آرمانی فاصله بگیرند و بازیکنان بی انگیزه شوند که استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.

مراسم آشتی کنان خطیر و جواد نکونام را چطور دیدید؟

به نظر من اتفاق خوبی بود و آن را به فال نیک می‌گیریم. وقتی اختلافات زیاد شود تیم و هواداران لطمه می خورند. هر وزیری که آمده به نحوی به استقلال ضربه زده است و تبعیض قائل شده. حالا این اتفاق بسیار خوب بود و ما هم به فال نیک می‌گیریم. فقط ای کاش می توانستند این جلسه را در دفتر باشگاه با حضور چند پیشکسوت برگزار کنند، نمی دانم شاید آقایان اجر و قرب بیشتری داشتند که با حضور آنها این اتفاق رخ داد به هر حال امیدوارم این قضیه نمایشی نباشد و با این اتفاق تیم دوباره آرامش پیدا کند تا بتواند بقیه لیگ را به خوبی ادامه دهد، البته هر زمان که دوباره راه افتاد!

چند روز پیش پیشکسوتان در تمرین تیم حضور پیدا کردند شما هم رفته بودید؟

ما با اصحاب رسانه بازی خیریه داشتیم و نتوانستم به تمرین تیم بروم. اما روز قبلش به همت آقای منصوریان دور هم جمع شدیم که اتفاق بسیار خوبی بود و باعث شد بعد از مدت ها پیشکسوتان کنار هم باشند و با هم دیدار کنند. اصل قضیه این دور هم بودن ها و جمع شدن هاست تا کدورتی بین کسی نباشد. درستش این است که افرادی که روی کار هستند کینه ها را کنار بگذارند و از خانه بقیه را خراب نکنند، هر کس مرد میدان هست بسم الله به میدان بیاید. خوشحالم که دور هم جمع شدیم. خدا کند که این قضیه عمقی باشد و افرادی که روزی از بزرگان فوتبال این کشور بودند با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند. مگر انسان چقدر عمر می کند؟

عملکرد تیم امید را چطور ارزیابی می کنید؟

رضا عنایتی پسر بسیار خوبی است و فرصت بی نظیری به او رسید. شانس خوبی در خانه او را برای هدایت تیم امید زد. او درست است که در المپیک ناکام بود اما نسل طلایی در خدمت دارد و می توانستند عملکرد بهتری برای پیش مقدماتی المپیک داشته باشند. به نظر من عدم خود باوری باعث نتیجه نگرفتن تیم شد. وگرنه مهره های تیم همه خوب هستند و این عدم تمرکز باعث نتیجه نگرفتن تیم شد. شاید کسب مدال در بازی های آسیایی مرحمی برای حذف از المپیک باشد. به هر حال انشا الله که موفق باشند و بتوانند برای ایران افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/