محمد پنجعلی: حق پرسپولیس باخت نبود

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،تیم پرسپولیس در حالی بازی در زمین تیم السد قطر واگذار کرد که حواشی زیادی راجب داوری این بازی به ناهماهنگی بازیکنان به چشم می خورد در همین ارتباط خبرنگار ما گفتگویی با بازیکن پیشکسوت پرسپولیس انجام داد که متن آن را در زیر می خوانید:

 *نظر شما راجب بازی پرسپولیس و السد چی بود؟

محمد پنجعلی: بازی را دیدم حتی همه داورها و پیشکسوتان ما این نظر را داشتند که حق پرسپولیس این نبود، بعد از گلی که خوردیم موقعیت های زیادی داشتیم و بازیکنان خوب بازی کردند.

*چرا موقعیت های گل را بازیکنان پرسپولیس از دست دادند؟

من احساس می کنم بازیکنان استرس داشتند و گرنه سابقه نداشته است که این توپ ها را از دست بدهیم. علی پور آقای گل لیگ کشورمان است و توپ هایی را به گل زده است که اینها هیچ هستند اما احساس می کنم استرس روی بچه ها فشار وارد می کرد.

*به نظر شما پرسپولیس نسبت به دو فصل اخیر افت نکرده است؟

خیر، فقط یک مسئله ای که هست فصل گذشته ما توقع نداشتند از پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات بسته بوده است، و الان توقع بالاست و این فشار روی بازیکنان آورده است. چون انتظار می رفت از تیم که راحتر بازی می کردند. اما الان تغییراتی که داده شده، توقعات را بالا برده است.

*به نظر شما پرسپولیس صعود خواهد کرد؟

بازی های آسیا سخت است، امیدوار هستیم و پتانسیل آن را داریم، اما واقعاً سخت است، به هر حال بازیکنان کار می کنند، اما متاسفانه همش درگیر مسائل حاشیه ای هستیم و همیشه با داوری مشکل داریم، سوت هایی که زده می شود، ما نمی گوییم عمدی است، اما پرسپولیس ضرر کرده است، که یک نمونه آن بازی دیشب بود.