مددی: شیمبا قصدی برای آمدن به استقلال نداشت وگرنه قرارداد را امضا می کرد

در ابتدا در پاسخ به مجیدی به او سلام می کنم و ایشان را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد مددی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: متاسفانه ایشان عادت زشتی دارد که وقتی استقلال می برد، عقده گشایی می کند و هنگامی که نتیجه نمی گیرد، زبانش بند می آید! علیرغم اینکه به خاطر کرونا در بیمارستان بستری بودم، اما تمام اقدامات برای جذب شیمبا انجام شده بود اما خود مجیدی هم خوب می دانست شیمبا قصدی برای آمدن به استقلال نداشت وگرنه قرارداد را امضا می کرد.

وی افزود: آقای مجیدی یادش نرفته که علیرغم عرف معمول و با هزینه های گزاف ۸ روز زودتر تیم را به دوبی اعزام کردیم که ایشان دیگر بهانه ای برای عدم نتیجه گیری نداشته باشد، اما ایشان توضیح دهد آن ۸ روز در دوبی و به ویژه در هتل محل اقامت تیم چه گذشت؟! گزارش نهادهای مربوطه مستند است و حتی وزیر ورزش نیز از آن اتفاقات اعلام انزجار کردند اما اگر مجیدی دوست داشته باشد در این مورد هم صحبت کنیم. بنده که در آن روزها بیمار بودم و با کرونا دست و پنجه نرم‌ می کردم.

مددی گفت: اگر آن اتفاقات زشت و افتضاحات اردوی دوبی رخ نمی داد و ایشان استقلال را دوست می داشت و بالای سر تیمش بود، شاید الهلال را شکست می دادیم و جایگاهی بهتر در آسیا کسب می کردیم. برای کسانی که به دنبال کسب محبوبیت به هرقیمتی هستند و حرف های غلط و بی مبنا از ذهن شان به بیرون تراوش می کند متاسفم و به آنان توصیه می کنم مراقب حرف زدنشان باشند.

بیشتر بخوانید:
فریادشیران: بعد از اینکه آپارتمان دیاباته تحویل صاحبخانه شد مددی خانه جدید گرفت
عبداللهی :مددی خیال می‌کرد هرکسی کنار تیم است می‌خواهد توطئه یا دخالت کند
ادعای عجیب مدیر مجموعه ورزشی آزادی؛ احمد مددی در آزادی هم سر مردم منت…

انتهای پیام /