مدیرعامل پدیده: امیدواریم درخش پیده ادامه داشته باشد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نشست خبری مالکان جدید باشگاه پدیده ظهر شنبه در مشهد برگزار شد. در این نشست حمیداوی مالک جدید، جواد وطنخواه مدیرعامل باشگاه، مجتبی سرآسیایی قائم‌مقام پدیده و یحیی گل‌محمدی، سرمربی باشگاه پدیده حضور داشتند.

حمیداوی در ابتدای صحبت‌هایش در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه تیم پدیده در لیگ برتر هجدهم بسیار خوب عمل کرده و امیدوارم این اتفاق میمون و خوبی که رخ داده، ادامه‌دار باشد. باید همگی دست به دست هم بدهیم تا در نهایت شاهد موفقیت ورزش استان و باشگاه پدیده باشیم.

هم‌چنین وطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده اظهار کرد: در فصل جاری اصحاب رسانه برای پدیده سنگ تمام گذاشتند و وفاقی که در شهر مشهد و استان به وجود آمد، به واسطه زحمات خبرنگاران بود. حرف دل هواداران و مردم مشهد به گوش مسوولان رسید. سال‌های ۹۲ و ۹۳ سال‌های خوب پدیده بود اما از آن به بعد واقعا هر سال شرایط سختی داشتیم اما خوشبختانه با وجود همه این مشکلات، توانستیم به این نقطه برسیم. شهرداری و استانداری این فصل فوق‌العاده حمایت کردند. باید از پژمانفر هم تشکر کنم چون وقتی بازی پدیده و استقلال با آن شکل عجیب عقب افتاد، ایشان موضع گیری خوب و به جایی داشتند و حتی باخبریم که به وزیر هم زنگ زدند و بابت خورده‌ شدن حق تیم پدیده گلایه کردند.

مدیرعامل پدیده تصریح کرد: در فصل جاری شاهد کمک‌های خوبی از سوی شهرداری، شورای شهر، سازمان همیاری، استانداری و … بودیم. امیدوارم در ادامه راه نیز شاهد درخشش پدیده با حضور حمیداوی، به عنوان مالک جدید باشگاه باشیم. به حمیداوی خیر مقدم می‌گویم. امیدوارم حمایت‌های شهری و استانی ادامه‌دار باشد و قطعا پدیده و حمیداوی نیاز ویژه‌ای به حمایت دارند. باید همه دست به دست هم بدهیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

منبع: ایسنا