مدیر تیم‌های ملی بسکتبال: طباطبایی برای رایزنی به هلند رفته/ هیچ تیمی پزشک به همراه ندارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با وجود اینکه گفته می‌شد فدراسیون بسکتبال برای اعزام تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان به هلند با مشکل مالی مواجه است و کادر کمتری اعزام خواهد شد، اما رامین طباطبایی رئیس فدراسیون نیز همراه این تیم به هلند رفت و همین موضوع حواشی و انتقادهای زیادی در پی داشته است.

مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که چرا وقتی کادر کامل به مسابقات اعزام نشده و طباطبایی همراه تیم رفته، اظهار داشت: اینکه گفته شده پزشک و سرپرست همراه تیم نیست باید گفت که هیچ تیمی پزشک به همراه ندارد و مسابقات سه نفره جمع و جور است. برخی تیم‌ها حتی فقط 4 بازیکن خود را اعزام می‌کنند.

وی در مورد اینکه چرا با این شرایط طباطبایی همراه تیم رفته است، گفت: به هرحال وقتی مسابقات جهانی برگزار می‌شود در کنار آن جلساتی هم برگزار می‌شود. طباطبایی هم برای رایزنی با مسئولان جهانی برای برگزاری مسابقات در ایران یا گرفتن امکانات و ساخت زمین‌های پورتابل به هلند رفته است.

مدیر تیم‌های ملی تاکید کرد: نمی‌توانیم قبل از اینکه کاری صورت بگیرد آن را رسانه‌ای کنیم، چون وقتی اتفاقی نیفتد، انتقادها زیاد خواهد شد.

منبع: فارس