مدیرعامل جدید استقلال به زودی معرفی می شود

شنیده می شود مدیر عامل جدید باشگاه استقلال تهران فردی از جتس اقتصاد و ورزش است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته آینده به احتمال فراوان مدیر عامل استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی می شود و در انتخاب این مدیر هم مثل پرسپولیس گزینه ورزشی خیلی ملاک نخواهد بود.

استقلال در روز های اخیر با توجه به بدهی های زیادی که دارد و شرایط مالی عجیب این باشگاه به فردی نیاز دارد تا بتواند مشکلات مالی این تیم را حل کند و احتمال می رود گزینه اقتصادی برای این تیم معرفی شود .

وزارت ورزش و جوانان در انتظار فضای مثبت برای معرفی مدیر عامل است

شنیده ها حاکیست الماسی جدی ترین گزینه برای هدایت استقلال تهران است و وزارت ورزش و جوانان بر این باور است که پول سازی در این برهه از زمان راهگشای باشگاه آبی های پایتخت است.

الماسی البته با سابقه ورزشی در این میدان پای می گذارد و سوای اینکه در بحث اقتصادی ید طولایی دارد اما باید دید راه های درآمد زایی وی برای استقلال تهران چه خواهد بود.

الماسی در سال های اخیر در بحث کار آفرینی هم فعال بوده است و آشنایی وی با اصول اقتصاد می تواند در موفقیت وی نقش داشته باشد. از دوهفته قبل که وزارت ورزش و جوانان وعده انتخاب مدیر عامل استقلال را داده بود گزینه های دیگری نیز مطرح بودند اما برخی شنیده ها حاکیست که این افراد برنامه ای برای درآمد زایی استقلال ندارند و فقط از روی تعصب قرار است گزینه شوند .

استقلال به معنای واقعی حرفه ای می شود

آشنایی با قوانین حقوقی و بین الملل برای مدیران استقلال و پرسپولیس از اهم واجبات است و ارتباط با دیگر کشور های جهان از جمله اروپا می تواند دست مدیر بعدی استقلال را برای ساختن یک تیم حرفه ای باز بگذارد.

شنیده می شود الماسی ظرفیت ارتباط گیری با بزرگترین ایجنت های دنیا را داشته و برنامه هایی برای تبادل بازیکن با کشورهای مطرح در حوزه فوتبال بویژه قاره اروپا و درآمدزایی از این طریق برای باشگاه است استقلال می تواند قطب ترانسفر بازیکنان فوتبال در کشور شده و در نتیجه منافع اقتصادی بسیار زیادی برای این باشگاه به ارمغان آورد.
الماسی توسعه برنامه ها و فعالیت های در حوزه فرهنگی و آموزشی را نیز در برنامه های خود گنجانده است و درنظر دارد با تقویت تیم های پایه و توجه ویژه به آموزش در رده کودکان تا جوانان،علاوه بر تضمین نیروهای چالاک و تکنیکی برای تیم استقلال،از طریق ترانسفر این بازیکنان به خارج از کشور، درآمدزایی سودمندی را برای تیم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید :

اظهارات تند فرهاد مجیدی علیه مدیر عامل استقلال
مدیر عامل استقلال: از فهراد مجیدی حمایت می کنیم/ دنبال درآمد پایدار هستیم/ مشکلات…
بیماری، معرفی مدیر عامل استقلال را به تاخیر انداخت
انتهای پیام/