اظهارات تند فرهاد مجیدی علیه مدیر عامل استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال بالاخره بعد از چند روز سکوت خود را شکست و اظهارات تندی علیه مدیر عامل این باشگاه به زبان آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی در دربی نیمه نهایی جام حذفی از سفر سعادتمند به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی ابراز ناراحتی کرد و سعادتمند نیزدر روز های اخیر اظهارات ضد و نقیضی در مورد سفرش به ایتالیا گفت اما امروز سعادتمند مدعی شد که فرهاد مجیدی را برای ناهار دعوت کرده است و او نپذیرفته و این اتفاق باعث شد که سعادتمند در تازه ترین اظهاراتش مدعی شد: بعد از فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در صورتیکه نتیجه مناسب را نگیریم به گزینه های دیگر نیز فکر می کنم.

بغض فرهاد مجیدی ترکید


فرهاد مجیدی بالاخره سکوت خود را شکست و اظهارات خود را اینگونه آغاز کرد :می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند.

بعد ازبازی فینال حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم.

تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم، هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

این اظهارات فرهاد مجیدی باعث شد که سعادتمند در روز های آینده با چالش بزرگی روبرو شود چرا که محبوبیت فرهاد بعد از پیروزی در دربی زیاد شده است و شاید ماجرا به برکناری سعادتمند نیز منجر شود .

استقلال در صورتی که جام حذفی را فتح کند کار مدیر عامل استقلال برای انتخاب سرمربی جدید سخت تر خواهد شد .

انتهای پیام/