مدیر عامل سابق استقلال در گفتگوی اختصاصی با شبکه لحظه؛ انتقام خون سردار سلیمانی آرامش قلبی ما خواهد بود/ ساده زیستی رمز عزت این شهید بود

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: زندگی خاضعانه و ارتباط دوستانه و آزاد اندیشی سردار بزرگ برای همه ی جوانان درس است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد:


من فقدان مرد بزرگ ، مرد دلیر و قلب ملت ایران سردار سلیمانی را خدمت مردم ایران، جامعه شیعه، مسلمانان جهان و مستضعفین تسلیت عرض میکنم .
اما تمام ویژگی های سردار بزرگ ما را از شخص اول ایران مقام معظم رهبری تا تمام دوستان فرمودند بیشتر از این ویژگی ها بنده عرضی ندارم. اما مطالبه ایی که داریم به عنوان پیرمردی که در دوران طاغوت مبارزه کرده و به امید روزهای بهتر حکومت را به جوانان سپاهی تحویل داده ایم خواسته ام این است که انتقامی سخت باید از قاتلین بزرگ مرد ما گرقته شود و نباید به فراموشی سپرده شود امیدوارم که دلیر مردان و بزرگان نظامی ایران این انتقام را برای مردم ایران بگیرند که آرامش دلی و قلبی برای ما باشد.

او ادامه داد:

زندگی خاضعانه و ارتباط دوستانه و آزاد اندیشی سردار بزرگ برای همه ی جوانان درس است. همین که ایشان از نظر دشمنان ما به عنوان شخص دوم نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی شد و ایشان با هواپیما معمولی به عنوان مسافر رفت آمد می کرد و در مراسم نماز و مجامع عمومی سردار حضور پیدا می کرد و یک زندگی ساده داشت باعث شد که در قلب ملت ایران جا داشته باشد.

وی بیان کرد:

ورزشکاران چون خصلت پهلوانی دارند باید به این سردار بزرگ تحصی کنند و بدانند که ارزش و اعتبار آدم ها در ارتباط سالم با انسان های دیگر است . این عزتی که به سردار سلیمانی داده شد اولا این عزت از طرف خدا بود دوما ساده زیستی و با مردم زندگی کردن و بی غل و غش بودن سردار باعث شد که جایگاه ویژه در کشور داشته باشد.
مجددا تاکید میکنم که همرزمان سردار باید انتقامی سخت از جنایت کاران بگیرند.
در نهایت تسلیت مجدد به امام زمان ، مقام معظم رهبری و همه ملت ایران عرض میکنم.