مسئولیت سلامت در سفر به تورنمنت ترکیه بر دوش ورزشکاران اعزامی است.

در شرایط کرونایی کنونی جهان کمانداران و ملی پوشان مرتبط با این رشته برای سفر به ترکیه برای شرکت در مسابقات مسئولیت سلامت آنها از جهت ابتلاء به کرونا به عهده ی خود شرکت کنندگان است.

تمرینات کمانداران ایران
تمرینات کمانداران ایران

به کزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مسئولان برگزاری مسابقات تیر و کمان کشور ترکیه با موافقت فدراسیون جهانی این رشته تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفته اند.

این تورنمنت که در مهر ماه برگزار میشود اولین مسابقات رشته ی تیر و کمان پس از شیوع پاندمیک ویروس کرونا می باشد که با اقبال کمانداران بسیاری از کشورها روبرو شد و از کشورمان یک تیم باشگاهی قرار است که در آن شرکت کند. ترکیب تیم اعزامی کشورمان متشکل از بعضی ملی پوشان این رشته است. میلاد وزیری و زهرا نعمتی دو ورزشکاری هستند که برای اعزام اعلام آمادگی کرده اند.

در این میان دبیر فدراسیون تیر و کمان با توجه به ادامه ی بحران کرونا تاکید کرده مسئولیت صفر تا صد سلامت افراد اعزامی در این سفر با خودشان می باشد، بهزاد پاکنژاد افزود: شرایط ایجاب کرد ما به دلیل صادر نشدن مجوز لازم از فدراسیون تیر و کمان نتوانیم اردوی آماده سازی و تیم اعزامی داشته باشیم و چون شرکت در این تورنمنت آزاد است ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف مشتاق شرکت در آن هستند و طبیعتا کشور ما نیز مستثناء نیست.

او در ادامه گفت: فدراسیون هزینه ی اعزام را تقبل نخواهد کرد و هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و با توجه به شرایطی که کشور ترکیه اعلام کرده کمانداران و ملی پوشان ایرانی با همین شرایط متقاضی سفر هستند فلذا مسئولیت و هزینه ی سفر بر عهده ی ایشان است نه فدراسیون.

اتمام پیام/