مسابقات پارکور قهرمانی آسیا به صورت مجازی برگزار می شود

با توجه به همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ مسابقات مجازی پارکور قهرمانی آسیا به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و رقابت‌های سال آینده با حضور برترین ورزشکاران آسیا به میزبانی یکی از کشور‌های شرق آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمد مرادی، رئیس انجمن پارکور کشور در این خصوص گفت: ایران با توجه به در اختیار داشتن استعداد‌های توانمند و با انگیزه یکی از تیم‌های مدعی رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود و با توجه به اینکه نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، امیدواریم با همت ورزشکاران مستعد و پرتلاش تیم ملی نتایجی به یادماندنی در تاریخ پارکور کشورمان ثبت شود.
وی افزود: رشته پارکور با سرعت بالا در سطح بین المللی در حال رشد و توسعه میباشد و تعداد اعضای فدراسیون بین المللی پارکور طی ماه‌های قبل به بیش از یکصد کشور رسیده است. علاوه بر این موضوع برگزاری رقابت‌های قهرمانی پارکور در قاره‌های مختلف و سراسر دنیا نشان‌دهنده این موضوع است که این رشته نوپا، مهیج و پرطرفدار با مدیریت فدراسیون بین المللی پارکور در هر پنج قاره جهان به‌سرعت در حال پیشرفت است و می‌توان آینده‌ای بسیار درخشان برای رشته پارکور در آینده نزدیک متصور شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
دکتر پژمان معتمدی: نمایش زیبایی از ورزش همگانی نشان دادیم…
به میزبانی فدراسیون ورزش همگانی؛ همایش پیاده روی وزرای بهداشت ۲۰ کشور جهان برگزار…
نتایج نهایی ۳ رشته در المپیاد ورزش همگانی دانشجویان مشخص شد