مسی در مسیر خروج از بارسلونا

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند لیونل مسی هیچ برنامه‌ای برای خارج کردن بارسلونا از بحرانی که در آن قرار گرفته ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،لیونل مسی تصمیم گرفته تا آینده مشخصی در فوتبال حرفه‌ای خود داشته باشد. خبرهای مختلفی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که فوق ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته تا نیوکمپ را ترک کند.

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند لیونل مسی هیچ برنامه‌ای برای خارج کردن بارسلونا از بحرانی که در آن قرار گرفته ندارد. در میان هرج و مرجی که بارسلونا اسیرش شده گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده مسی وجود دارد. این فوق ستاره تا سال ۲۰۲۱ با بلوگرانا قرارداد دارد اما احتمال دارد زودتر بارسلونا را ترک کند.

مدیر برنامه‌های مسی فاتح ۶ توپ طلای فوتبال جهان صحبت‌هایی با باشگاه منچسترسیتی انگلیس و دو تیم مطرح سری A ایتالیا انجام داده است. در شرایطی که انتظار می‌رفت قرارداد او با بارسلونا تمدید شود اما این بازیکن در شرایطی قرار گرفته که احتمال جدایی‌اش از بارسلونا وجود دارد.

اگرچه چند مدیر باشگاه بارسلونا جدی مسی از تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرده‌اند اما شایعات در خصوص جدایی این بازیکن بیش از گذشته شده است. جالب اینکه برخی رسانه‌ها به این موضوع پرداخته‌اند که با جدایی مسی احتمالاً نیمار از پاری سن ژرمن جدا شده و به این تیم بازمی‌گردد. حتی برخی اعلام کرده‌اند احتمال آنکه پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال جدا شود و به بارسلونا بیاید وجود دارند.

تمامی این گمانه‌زنی‌ها در حال رسانه‌ای شده که لیونل مسی اظهارنظری درباره ماندن یا رفتنش از بارسلونا نداشته است.