مسی: هیچ ضرب‌الاجلی درباره آینده حرفه‌‌ای‌ام تعیین نکرده‌ام

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید هنوز هیچ تصمیمی درباره زمان بازنشستگی‌اش نگرفته است.

 

  به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ لیونل مسی که در جریان برتری 6 بر صفر خانگی بامداد امروز (چهارشنبه – به وقت تهران) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل بولیوی در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی هت‌تریک کرد و از رکورد 109 گل زده علی دایی گذشت و با 112 گل ملی تبدیل به دومین گلزن برتر تمامی ادوار شد، پس از این دیدار گفت: این واقعاً خوب بود که به اینجا (بوینس آیرس) آمدیم و محبت مردم را حس کردیم. واقعاً تحت‌تأثیر قرار می‌گیرم وقتی هواداران نامم را فریاد می‌زنند.

وی همچنین درباره زمان بازنشستگی‌اش اظهار داشت: من هیچ تاریخ یا ضرب‌الاجلی در مورد آینده حرفه‌‌ای‌ام تعیین نکرده‌ام، فقط می‌خواهم از همه چیز لذت ببرم. حضور در اینجا و احساس عشق مردم به من بیشتر از همیشه به من انگیزه می‌دهد، چون می‌دانم که این می‌تواند آخرین بازی‌های من باشد. من در جایی که هستم خوشحالم و لذت می‌برم.

برنده هشت توپ طلا در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه 37 ساله‌ام، وقتی اینجا هستم، احساس می‌کنم یک بچه‌ام چون با این تیم راحت هستم. تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم و بتوانم به عملکردی که می‌خواهم ادامه دهم، از بازی کردن لذت خواهم برد.