مصائب آرسنال؛ از شایعات جدایی ستاره‌ها تا تمدید قرارداد راجرز با لسترسیتی

عدم کسب حتی یک پیروزی در 9 بازی اخیر، تنها مشکل آرسنال نیست. وضعیت بد باعث شده تا خطر جدایی ستاره‌ها باشگاه را تهدید کند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ اخراج اونای امری و سرمربی‌گری موقت فردریک لیونبرگ هم هنوز برای آرسنال چاره‌ساز نبوده است. آرسنال با لیونبرگ یک بازی را مساوی کرد و بازی دوم را شکست خورد تا هم هواداران و هم ستاره‌های تیم بار دیگر ناامید از بهبود وضعیت شوند. اخباری که از رسانه‌ها می‌رسد نیز ناراحتی هواداران این تیم لندنی را بیشتر می‌کند.

از برندان راجرز به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری آرسنال یاد می‌شد. راجرز در بازگشت به لیگ برتر انگلیس فوق‌العاده کار کرده است. او با لسترسیتی در رتبه دوم جدول لیگ جای گرفته و بالاتر از منچسترسیتی، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده لیورپول محسوب می‌شود. روز گذشته طی توافقی دو طرفه قرارداد میان برندان راجرز و لسترسیتی تا سال 2025 تمدید شد! افزایش شایعات باعث شد تا مدیران لستر خیلی زود دست به کار شوند و حتی پیش از رسیدن به یک نیم‌فصل با راجرز، قرارداد او را تمدید کنند.

دیگر خبر آزاردهنده برای هواداران آرسنال شایعات جدایی ستاره‌های این تیم است. با بد شدن وضعیت تیم، تقریبا هر هفته اخباری پیرامون یکی از ستاره‌های تیم به گوش می‌رسد. امروز رسانه Metro خبر از احتمال جدایی پیر امریک اوبامیانگ داده است. این رسانه اعلام کرده که بهترین گلزن آرسنال بار دیگر مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. لوکا یوویچ که در پنجره نقل و انتقالات تابستان از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، جزئی از پیشنهاد مادریدی‌ها برای جذب اوبامیانگ خواهد بود.

قرارداد اوبامیانگ و لاکازت با آرسنال تا تابستان آینده اعتبار دارد و توپچی‌های لندنی در خطر از دست دادن هر دو مهاجم خود قرار گرفته‌اند.