مصاحبه با افشین رضاپور کارشناس بسکتبال در خصوص صعود تیم ملی به المپیک + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ مصاحبه ای با افشین رضاپور کارشناس بسکتبال در خصوص صعود تیم ملی به المپیک انجام دادیم که متن آن را می توانید در زیر بخوانید.

تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در یک بازی خوب موفق شد که تیم فیلیپین را مغلوب کند ، اما سرنوشت صعود ایران به المپیک 2020 توکیو در گوانژو رقم خورد.

جایی که تیم نیجریه موفق شد تیم چین میزبان را شکست دهد و با این پیروزی سهمیه صعود به المپیک توکیو ازآن ایران شد. این سومین حضور تیم ملی بسکتبال ایران در تاریخ المپیک بعد از 1948 لندن ، 2008 پکن است و ما همراه با 11 تیم دیگر این رقابت ها را برگزار خواهیم کرد.

آنچه که مهم است این است که از الان به نتایج بدست آمده و این که چه اتفاقاتی رخ داد توجه نداشته باشیم اما این تیم می توانست با حضور در جمع 16 تیم در این دوره تاریخ ساز شود اما فرصت های بدست آمده از دست رفت.در هر صورت توانستیم در روز آخر سهمیه المپیک را به دست آوریم.

المپیک بهانه ی خوبی برای یک جهش، رشد و پیشرفت بسکتبال کشورمان است اگر مسئولان توجه بیشتری به این رشته داشته باشند ، اختلافات کنار گذاشته شود و یک تیم موفق راهی این رقابت ها شود.