مصاحبه سرمربیان تیم های پرسپولیس و گوا

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال پرسپولیس و گوا با یکدیگر دیدار داشتند و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس پایان یافت .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،خوان فراندو پس از شکست 2 بر یک گوای هند مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: پرسپولیس تیمی بسیار باتجربه است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. اگر بخواهم درباره تیم خودم صحبت کنم، باید بگویم که راضی نیستم. اشتباهات زیادی داشتیم و توپ را در موقعیت‌های مختلف از دست می‌دادیم.

وی با اشاره به خستگی شاگردانش بیان کرد: بازیکنان ما بسیار خسته هستند و دو یا سه بازیکن هم با مصدومیت بازی کردند. خیلی دشوار است که بازیکنان ما صد درصد توان خود را در زمین بگذارند. باید روز جمعه مجدداً با پرسپولیس بازی کنیم و ریکاوری بازیکنان برای من از همه چیز مهمتر است.

سرمربی گوای هند در ادامه تصریح کرد: نکته مهم این است که همه بازیکنان تلاش می‌کنند در زمین با تمام توان بازی کنند و امیدوارم در جزئیات پیشرفت کنیم. درباره بازی کردن با پرسپولیس هم تنها ممکن است از کلمات خوب برای آنها (پرسپولیس) استفاده کنم.فراندو در مورد احتمال ایجاد تغییرات در تیمش گفت: ما در ترکیب اصلی تیم تغییر ایجاد می‌کنیم. چند بازیکن بسیار خسته هستند و برخی از آنها هم یک کارت زرد دارند. ما باید به این موضوع توجه کرده و لازم است به این مسائل فکر کنیم. شاید در این مسابقه مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا، کمی عصبی بودیم و استرس داشتیم. مهمترین نکته، وضعیت روانی رختکن (اعضای تیم) است و اکنون، زمانی برای آرامش داشتن و آماده کردن برنامه‌ای جدید است.

گل‌محمدی: انتظار بازی سخت مقابل گوا را داشتم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با گوای هند حاضر شد و در خصوص گل خورده تیمش گفت: این که خیلی ها انتظار بازی پرگل و راحت را داشتند اما این انتظار درست نبود. همانطور که دیدید گوآ یک تیم منسجم، با برنامه، تاکتیکی و دونده بود و من خودم انتظار این سختی‌ها را داشتم. بعد از این‌که گل را خوردیم، خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم خیلی سریع جبران کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما کیفیت بالایی داشتند و تسلیم نشدند و خیلی با انرژی بیشتر سعی کردند جبران کنند. این کیفیت بالا از تیم و بازیکنان و یک عکس العمل خیلی خوب بود. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. اگر گل سوم را می‌زدیم کارمان راحت تر می‌شد اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و سه امتیاز خوب را به دست آوردیم.

او درباره گروه پرسپولیس گفت: گروه ما یکی از سخت ترین گروه های این دوره مسابقات است و انشالله بازی بعدی هم باید سعی کنیم سه امتیاز را بگیریم تا یک مقدار خیالمان از صعود راحت تر شود. به هوادارانمان تبریک می‌گویم این برد و سه امتیاز را. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم به خاطر این که باتوجه به سختی های زیادی که داشتند و دارند و مشکلات آب و هوایی هم وجود دارد اما خیلی زحمت می‌کشند و با تمرکز کارشان را می‌کنند.

بیشتر بخوانید :
ترکیب پرسپولیس مقابل گوا هند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|تیم های فوتبال فولاد ایران یک -النصرعربستان یک…
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|تیم های فوتبال پرسپولیس ایران 2 – گوا…

انتهای پیام/