مصدومیت اکسل ویتسل در خانه؛ هافبک دورتموند از پله ها سقوط کرد!

بروسیا دورتموند امشب در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی میزبان اسلاویا پراگ خواهد بود که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، از ساعت 23:30 امشب (سه‌شنبه) دورتموند برای راه یافتن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیاز به کسب نتیجه مقابل اسلاویاپراگ دارد. در دیگر بازی همزمان اینترمیلان میزبان بارسلونا خواهد بود. تساوی یا باخت اینتر شانس صعود را برای دورتموند باقی می‌گذارد. بروسن‌ها جز پیروزی نتیجه دیگری از بازی با اسلاویا نمی‌خواهند. با این حال غیبت چند بازیکن به دلیل مصدومیت، کار دورتموند را سخت می‌کند.

روز گذشته اکسل ویتسل، مهره اصلی خط میانی بروسیا دورتموند از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد. او در منزل خود به حفاظ پله تکیه داد، غافل از اینکه حفاظ قفل نشده بود و او با صورت از پله سقوط کرد. این حادثه منجر به آسیب دیدگی ویتسل از ناحیه دهان و بینی شد. بینی او شکست. شب گذشته ویتسل در بیمارستان دورتموند تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از یک شب بستری شدن در بیمارستان، امروز مرخص شده است. این مصدومیت سبب می‌شود که او باقی‌مانده بازی‌ها تا پایان سال جاری میلادی (20 روز آینده) را از دست بدهد.

اکسل ویتسل نفر اول خط میانی دورتموند است و غیبت او برای تیم مشکل‌ساز خواهد شد. همچنین توماس دلینی، دیگر هافبک دفاعی تیم نیز مصدوم است. این دو مصدومیت باعث شده تا کار فاوره برای چینش نفرات میانی سخت‌تر از قبل شود. اما تنها مهاجم هدف دورتموند، یعنی پاکو آلکاسر از مصدومیت بازگشته است. او در بازی گذشته دورتموند به میدان نرفت و وضعیت آمادگی اش برای بازی امشب نیز مشخص نیست.