مصدومیت دوباره کینگزلی کومان در آستانه دیدار لیورپول – بایرن مونیخ

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، دیدار بایرن و آگزبورگ در هفته بیست و دوم بوندس لیگا، علیرغم پیروزی بایرن یک نکته منفی هم برای این تیم داشت؛ مصدومیت کومان در لحظات پایانی بازی.

در وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود که کوین دانسو به طور غیر عمد به مچ پای کینگزلی کومان آسیب زد. کومان نتوانست بازی را ادامه دهد و تنها قسمت خوب ماجرا آن بود که روی پای خودش از زمین مسابقه به بیرون رفت. اشک‌های کومان بعد از زمین خوردن حاکی از آن بود که او به احتمال زیاد نخواهد توانست تیمش را در سفر به انگلستان و بازی حساس مقابل لیورپول همراهی کند. نیکو کواچ بعد از بازی بر طبق گفته پزشکان تیم خبر از احتمال جدی بودن مشکل کومان داد. با این حال او غیبت کومان مقابل لیورپول را تایید نکرد و گفت که باید منتظر ام آر آی ماند.

این چندمین بار است که کومان از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت می‌شود. خطری جدی که ممکن است حتی ادامه فوتبال این بازیکن را تهدید کند. کومان سال گذشته پس از مصدومیتی مشابه گفته بود که شاید پای من برای بازی در این سطح از فوتبال ساخته نشده باشد!

بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در چارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول خواهد بود. باواریایی‌ها حداقل سه غایب مهم در این بازی خواهند داشت. مولر به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت. همچنین آرین روبن و به احتمال زیاد کینگزلی کومان هم مصدومان بایرن در این بازی خواهند بود.

منبع: BFW