مصدومیت مهاجم تیم ملی فرانسه

به نوشته اکیپ، شک و شبهه جدی نسبت به اینکه اولیویه ژیرو که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده، آیا می‌تواند در بازی فینال مقابل آرژانتین حضور داشته باشد یا خیر، به وجود آمده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  به همین خاطر گویا دیدیه دشان تصمیم گرفته تا در تمرینات، مارکوس تورام را در این پست آزمایش کند. در ترکیبی که نشان دهنده نحوه بازی خروس‌ها مقابل مراکش بود.

همچنین در این جلسه تمرینی که هر 24 بازیکن حاضر در اردوی فرانسه در آن شرکت داشتند، با وجود ترس از شیوع ویروس که به ویژه مدافعان میانی را تحت تاثیر قرار داده، ابراهیما کوناته و دایو اوپامکانو به عنوان زوج خط دفاعی، با یکدیگر بازی می‌کردند. اگرچه رافائل واران در حال بهبودی است و انتظار می‌رود در فینال نیز در ترکیب اولیه قرار داشته باشد. همچنین به احتمال زیاد، اوپامکانو هم زوج او خواهد بود.

در حالی که تئو هرناندز، اورلین شوامنی و آدریان رابیو به تمرینات بازگشته‌اند، یک اتفاق تعجب برانگیز دیگر در این تمرینات رخ داد. کیلیان ام باپه هم در تمرینات در پست مهاجم نوک بازی کرد و مارکوس تورام نیز در پست وینگر چپی قرار گرفت که به طور معمول، ام باپه در آن پست بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مکرون دوباره به دوحه سفر کرد
فینال جام جهانی ۲۰۲۲/ نگاهی به آمار آرژانتین – فرانسه …
پخش شیرینی در ترکیه برای پیروزی احتمالی مسی در مقابل فرانسه

انتهای پیام/