پخش شیرینی در ترکیه برای پیروزی احتمالی مسی در مقابل فرانسه

یک هوادار لیونل مسی در ترکیه برای گل زنی او در فینال جام جهانی و قهرمانیش بین مردم شیرینی پخش کرده است!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در تمام دنیا اتفاقات عجیبی برای جام بردن مسی برگزار شده و حالا یکی از عجیب ترین آن ها در شهر بورسا ترکیه اتفاق افتاده است. در شهر بورسا برای اینکه مسی روز یکشنبه در دیدار فینال جام جهانی برای تیم ملی آرژانتین مقابل فرانسه گل بزند بین مردم شیرینی پخش شده است. گفته شده است که این شیرینی بین دو هزار نفر پخش شده است.

حکمت ایشیک که در شهر اینه گُل بورسا صاحب مغازه است در میدان شهرداری این شهر اتفاقی عجیب رقم زده و بین مردم شیرینی پخش کرده است. ایشیک خواهان برد آرژانتین و قهرمانی لیونل مسی است.

حکمت ایشیک به Demirören Haber Ajansı گفت:

یکشنبه فینال جام جهانی برگزار می شود. هوادار مسی هستیم اما اصل موضوع این است که به وسیله مسی برای شادی روح مارادونا این شیرینی ها را پخش کردیم. می خواهیم قهرمانی جام جهانی به آرژانتین برسد. می خواهیم مسی گل بزند و آن را به روح مارادونا تقدیم کند. به همین خاطر این شیرینی را بین مردم پخش کردیم. نوش جانتان!

حکمت ایشیک به خاطر انجام این کار به یک شیرینی پزی سفارش داده تا مسی برای آرژانتین مقابل فرانسه در فینال گل بزند. او هم چنین در بالای محل پخش شیرینی ها بنری نصب کرده بود که روی آن نوشته شده بود:

به عشق لیونل مسی.

انتهای پیام/