مصطفوی: ماندگارترین قهرمانی‌ تاریخ فوتبال ایران را به دست آوردیم

تیم فوتبال استقلال تهران فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، داریوش مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با آلومینیوم بازی سنگینی است، نتایج آلومینیوم مشخص است و تیم خوب و با سازماندهی‌ای هستند که در بخش دفاعی و انتقال از دفاع به حمله جزو تیم های خوب لیگ هستند. تقریبا به تمام تیم های لیگ ضربه زده اند و ما و بچه ها شناخت خوبی از انها داریم و امیدوارم با تدابیر آقای مجیدی پیروز میدان باشیم.

وی افزود: سه بازی داریم و 9 امتیاز باقی مانده است. در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می رویم و یک تیم خیلی جوان در مسیر خیلی سخت، خیلی ها برای این تیم از ابزار های داشته و نداشته استفاده کردند تا جلوی این قهرمانی را بگیرند، جلوی مسیر را برای بازیکنان جوان بگیرند.

مصطفوی ادامه داد: این قهرمانی مثل شنا کردن برخلاف رودخانه بود و برای همین باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترم شان، جناب ساکت عبارت پاک و سالم را برای قهرمانی به کار بردند. این تیم و شخص آقای مجیدی شبانه روزی تلاش کردند، کار کردند، مقابل سختی ها محکمتر شدند، دو ستون دفاعی ما به ناحق از ما جدا شدند اما تیم مسیرش را حفظ کرد. قهرمانی اول برای هواداران و این مردم است. بعد از آن برای گروهی است شبانه روزی سخت تلاش کرد و نتایجش در زمین مشخص است. برای یکایک لحظات مسابقه برنامه وجود داشت و این یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی های تاریخ فوتبال ایران است.

صالح مصطفوی دررابطه با اینکه استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد، گفت: به نظر این یک حسرت بزرگ برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود چون این تیم با این مدل نمایش هایی که ارائه می دهد با این جذابیت حتی نیمکت نشینان برخی اوقات بیشتر از بازیکنان داخل زمین هیجان نشان می دهند و با این همه تماشاگر خون گرم واقعا جایش در آسیا خالی است ولی بیشتر از اینکه به استقلال ظلم شود، به فوتبال آسیا ظلم شده است.

بیشتر بخوانید:
مصطفوی: از آقای ماجدی بپرسید که ماجرای پرونده جعل چه شد
محسن مصطفوی نماینده آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شد
مصطفوی: باید دست و پای این بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ طلا گرفت

انتهای پیام /