مصوبه لازم‌الاجرای هیات‌ مدیره برای مددی؛ شفافیت مالی، حذف فریادشیران و تجهیز ورزشگاه امام رضا(ع)

قرار است طی روزهای آینده جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال برگزار شود تا اعضا درخصوص برخی اتفاقات از جمله اینکه کدام عضو هیات‌مدیره به‌جای اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره بازداشتی این تیم می‌تواند حق امضا داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مشکلات حاشیه‌ای زیادی بعد از بازگشت استقلال از عربستان طی این مدت به‌وجود آمده که البته همه آنها به مستطیل سبز مرتبط نبوده است و بخش بسیار زیادی از این موارد به مسائل مدیریتی و خارج از حیطه فنی مربوط می‌شود، البته استقلالی‌ها با مشکلات مالی نیز دست‌وپنجه نرم می‌کنند و این در حالی است که تلاش‌ها برای حل‌وفصل این موضوع از طرف مدیریت و اعضای هیات‌مدیره همچنان ادامه دارد. نکته قابل توجه اینکه بی‌پولی و عدم‌تزریق مالی به بازیکنان این تیم طی یک‌ماه گذشته تا حدود زیادی آنها را ناامید و تداوم این وضعیت را به مشکلات دیگر اخیر اضافه کرده است. با این حال جلسه امیدوارکننده علی نامداری، مشاور هیات‌مدیره با احمد مددی که دوشنبه صبح و چند ساعت قبل از دیدار استقلال مقابل نفت‌آبادان برگزار شد، این گمانه‌زنی را به‌وجود آورد که تقریباً تا حدودی مشکلات مالی برطرف شده و با ورود عضو متمول و نزدیک به هیات‌مدیره طی روزهای آینده اتفاقات خوبی از این جهت رخ خواهد داد.

قرار است طی روزهای آینده جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال برگزار شود تا اعضا درخصوص برخی اتفاقات از جمله اینکه کدام عضو هیات‌مدیره به‌جای اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره بازداشتی این تیم می‌تواند حق امضا داشته باشد به تصمیم‌گیری بپردازند تا این مشکل یعنی موانع موجود برای پرداختی‌ها حل و فصل شود، هرچند طبق شنیده‌های «فرهیختگان» احتمالا حق امضای سوم برای اسناد و مدارک مالی به مهدی عبدیان یا حمیدرضا آصفی خواهد رسید تا در کنار احمد مددی و ذی‌حساب معتمد وزارت ورزش این پازل تکمیل شود.

همچنین در جلسه اخیر هیات‌مدیره یک مصوبه چهاربندی مطرح خواهد شد که تا زمان جلسه بعدی این چهاربند باید توسط احمد مددی اجرا شود و در غیر این صورت این موضوع می‌تواند تبعات و عواقبی را در پی داشته باشد. در بند اول آمده است که مباحث مالی باشگاه باید شفاف‌سازی شده و در گزارشی جزئیات آن و همچنین مباحث مالی مرتبط با اسماعیل خلیل‌زاده به سمع و نظر اعضای هیات‌مدیره برسد، در بند دوم این موضوع تاکید شده است که باید ناصر فریادشیران از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال برکنار شود. در بند سوم نیز عنوان شده ورزشگاه امام رضا(ع) در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا کارهای مرتبط با تعویض چمن مصنوعی با چمن طبیعی هرچه سریع‌تر انجام شود تا تیم بزرگسالان برای فصل آینده در این مجموعه تمرین کند و در بند آخر نیز اعضای هیات‌مدیره تاکید کردند که دیگر هیچ‌گونه عزل و نصبی بدون موافقت هیات‌مدیره انجام نشود.

همچنین این طور مطرح شده بود که به‌جای اسماعیل خلیل‌زاده عضو دیگری احتمالا حمیدرضا آصفی، ریاست هیات‌مدیره استقلال را برعهده بگیرد که این موضوع با مخالفت وزارت ورزش منتفی شده؛ چراکه مسندنشینان وزارت این احتمال را می‌دهند که مشکل خلیل‌زاده برطرف‌شده و او دوباره به راس قدرت در استقلال بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:
آصفی جانشین خلیل زاده در استقلال نشد
روش استخدام مربی خارجی استقلال مشخص شد

انتهای پیام /