مطرح‌ترین باشگاه‌های اروپایی به دنبال ستاره 20 ساله لورکوزن؛ مقصد هاورتس کجا خواهد بود؟

حضور در سطح اول فوتبال اروپا از سن 17 سالگی، درخشش در بایرلورکوزن و حضور در تیم ملی آلمان، سبب شده تا کای هاورتس یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی فصل آینده باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ هر روز بر تعداد تیم‌هایی که خواهان جذب هاورتس هستند افزوده می‌شود. بایرن مونیخ اولین باشگاه اروپایی بود که علاقه‌مند به جذب هاورتس نشان داد. رابطه نه چندان جالب رودی فولر (مدیر لورکوزن) با بایرن مونیخ، کار این تیم را برای جذب هاورتس سخت می‌کند.

رئال مادرید، بارسلونا، آرسنال، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی، لیورپول و یوونتوس، دیگر قدرت‌های فوتبال اروپا هستند که نامشان کنار کای هاورتس شنیده می‌شود. حال باشگاه بروسیا دورتموند آلمان نیز به دنبال حضور این بازیکن در وستفالن است. علاقه دورتموند برای به خدمت گرفتن هاورتس بر کسی پوشیده نیست، چرا که اخیرا کاپیتان تیم، مارکو رویس گفت:

“تمام تلاشم را برای انتقال کای هاورتز به دورتموند انجام می‌دهم. همانطور که برای یولیان برانت این کار را انجام دادم.

رویس و هاورتس در تیم ملی آلمان همبازی هم هستند و رابطه دوستانه‌ای نیز دارند.

درصورت جدایی جیدون سانچو در تابستان آینده از زرد و مشکی‌ها، انتقال هاورتس به دورتموند کاملا محتمل خواهد بود. قرارداد سانچو با دورتموند تا 2022 اعتبار دارد، درست مانند قرارداد هاورتس با لورکوزن. همچنین باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب سانچو نیز هستند، به طوری که سانچو هم گزینه محبوب‌تری از هاورتس است و هم بازیکنی گران‌تر.

توانایی مالی دورتموند برای جذب هاورتس احتمالا منوط به جدایی سانچو خواهد بود. اما مسلما هواداران این تیم ستاره انگلیسی خود را به ملی‌پوش 20 ساله آلمانی ترجیح می‌دهند.

خبرنگار: سامان خدایی