مظلومی : ما با مشکل عدم بازیهای دوستانه روبرو هستیم

این بازیکنان جوان، آینده فوتبال ایران هستند. بدون شک استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد که در قالب تیم جوانان اکنون در اختیار داریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پرویز مظلومی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازیکنانی که به اردوی تدارکاتی تیم جوانان دعوت شده اند، تمامی نفراتی هستند که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشته و اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنیم. در زمان برگزاری اردو اگر نیاز به حضور نفرات جدیدتری بود بدون شک به اردو دعوت می کنیم تا با تمام داشته خود به مصاف رقبا برویم.
وی گفت: زمان اندکی تا زمان مسابقات باقی مانده و به دلیل ویروس کروناکه تمامی جهان را درگیر کرده، شرایط برگزاری اردو و بازیهای دوستانه برایمان دشوار شده است. اما با این حال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم وامیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاش بازیکنان به هدف خود برسیم.
سرمربی تیم جوانان ایران در ادامه افزود: این بازیکنان جوان، آینده فوتبال ایران هستند. بدون شک استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد که در قالب تیم جوانان اکنون در اختیار داریم.
مظلومی در پایان گفت: ما با مشکل عدم بازیهای دوستانه روبرو هستیم که متاسفانه به خاطر شرایط کنونی که دنیا با آن درگیر است، چاره ای وجود ندارد. برای رسیدن به رقابتهای جام جهانی راه آسانی نداریم اما دور از دسترس نخواهد بود و با کسب بهترین نتایج ، امیدواریم که به هدفمان برسیم.

بیشتر بخوانید :

مظلومی: کار خود را در تیم ملی جوانان از دوشنبه آغاز می‌کنم

پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان می شود

پرویزمظلومی : شفر و پسرش به ریش ما می‌خندند