معرفی تیم ملی والیبال کوبا

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال کشورمان امروز در نخستین دیدارش در رقابت های انتخابی المپیک به مصاف کوبا می رود. شاگردان کولاکوویچ برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو باید هر 3 بازیشان در سنت پترزبورگ را ببرند تا با خیالی آسوده المپیکی شوند.

نخستین حریف سرو قامتان ایرانی اما تیم دست و پا بسته ای نیست. کوبا یکی از قدرت های والیبال در سال های گذشته بوده است که همواره تیم های مختلف را با مشکل رو به رو کرده است. آن ها افتخارات زیادی در والیبال دارند و تاکنون سابقه 7 حضور در المیپک را داشته اند که برای آن ها یک مدال برنز همراه داشته است.

شاگردان ویواس همچنین در رقابت های قهرمانی جهان ، جام جهانی و لیگ ملت های والیبال هم افتخارات زیادی کسب کرده اند. 2 نقره و 2 برند در قهرمانی جهان ، یک طلا ،3 نقره و یک برنز در جام جهانی و یک طلا ، 5 نقره و 3 برنز در لیگ ملت های والیبال قسمتی از افتخارات کوبایی ها است.

تیم ملی کوبا اما مدت ها است با افت روبه رو شده است و شرایط خیلی ایده آلی ندارد ، آن ها همچنین بنا به گفته سرمربیشان تعدادی از بازیکنان اصلیشان را هم در این رقابت ها همراه ندارند. با این حال تیم یکپارچه ای دارند و همواره تیم سختی نشان داده اند.