معصومه خزایی: آقای تقوی لطفا دور استقلال را خط بکش!


به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، معصومه خزایی:

آقای محمد تقوی لطفا به استقلال نیا، دور استقلال را قلم بکش ، اصلا ببوس و بگذارش کنار!فکر این تیم را، تصور روی نیمکت نشستنش را از سرت بیرون کن!

ما،دوستانتان،دوستدارانتان،همه استقلالی های واقعی دوست نداریم شفر برود و شما را روی نیمکت استقلال بنشانند!
دوست نداریم بیایی و ببازی و بروی و تمام شوی و ما بمانیم و حوض بی ماهی!

ما بمانیم و تیمی که دیگر کسی شبیه تر به مکتب بزرگان استقلال ندارد!

شما آدم تحصیلکرده و متشخصی هستید پاک و فوتبال فهم ، سکو را بدون اجرای شو و دست به جیب شدن دارید ! آهسته آهسته در حال پیمودن راه بزرگی هستید بی سر و صدا بدون جار و جنجال بدون زد و بند در پی کسب تجربه هستید شما روزی تنها گزینه مناسب سرمربیگری استقلال خواهید شد اما فعلا نه! الان آمدنتان سرمایه سوزی ست ،شما سرمایه ی استقلال هستید دارایی هواداران این تیم! لطفا چوب حراج به دارایی استقلال و هوادارانش نزنید! فریب فریادهای بیا بیای امروز را نخورید! نامه های فردایت شومی که برای علی منصوریان نوشتند و با یک فصل ناکامی،پشتش را خالی کردند و حیا کن رها کن سر دادند برایش ، درس عبرت خوبی ست برای طرفداران واقعی که حالا تو را صدا نزنند و نخواهند که بیایی و برای خودت که انسان باهوشی هستی.

تو دلخوشی این جماعت عاشق آبی هستی و ارثیه ای که از منصور خان و ناصر و مکتبشان به جا مانده . تو و آنهایی که مثل تو شایستگی این عناوین را دارند اجازه ندارید بی گدار به آب بزنید، اجازه ندارید خودتان را جوری خرج کنید که زود تمام شوید…

محمد تقوی عزیز شما مربی خوب و توانایی هستی اما حالا آمدنت به استقلال اشتباهی ست که پیش از تو علی منصوریان مرتکب شد و سوخت. تو خوب و باهوش و توانمندی اما در فوتبال ایران خاصه در تیم بزرگی مثل استقلال که حواشی و دردسرهایش اصلا شبیه با تیمهای دیگر نیست باید خیلی بزرگتر و باتجربه تر باشی و تمام چم و خم های این کار را یاد بگیری باید بلد باشی بازی خوانی کنی منظورم بازی های سیاسی ست منظورم حواشی ست که راه می اندازند تا به مقصود خودشان برسند و اگر نتوانی دستشان را بخوانی بازی خورده ای و باید کنار بروی… آقای تقوی عزیز برای مربی هر تیمی جز استقلال و پرسپولیس شدن ، آنچه اکنون به لحاظ فنی داری کافیست هرچند در فوتبال ایران به جز کار فنی باید سیاستمدار هم باشی (این مودبانه ترین اصطلاحی ست که میشود برای آن ویژگی به کار برد)اما برای حضور در استقلال باید آنقدر قد بکشی که کسانی که حکم مربیگری ات در تیم را امضا میکنند صدایشان از شوق بلرزد و از جذبت به عنوان یک موفقیت بزرگ در کانامه ی ،کاری شان نام ببرند.شاید بد نباشد چرچیل را هم از قبر بیرون بکشی و نکاتی را بیاموزی و یا حتی دوره ای را پیش شیطان بگذرانی اگر چه حالا کسانی را روی نیمکت ها میبینیم که شیطان پیششان شاگرد است ! (با احترام به تمام مربیان خوب و پاک)

لطفا حتی اگر تمام اعضای هیات مدیره تمام وزارت ورزش برای عقد قرارداد با تو راهی کشور و شهر محل اقامتت شدند هم محکم بگو نه ! حتی اگر گفتند یا حالا یا هیچوقت محکمتر بگو نه!

نه ایی که علی منصوریان حتی به توصیه منصور خان هم نگفت.خوب میدانم منصور پورحیدری چقدر مخالف آمدن شاگردش بود فقط چون نمیخواست بیایید و زود برود اما از بس نجیب بود از قدرتش برای نیامدن او استفاده نکرد تا متهم به عناوینی که از تمام آنها دور بود،نشود.علی منصور در میان سلام و صلوات هواداران آمد همان موقع برای او هم نوشتم نیا اما آمد در میان استقبال باشکوه اما رفتنش آنقدر تلخ بود که زهر کرد آنهمه اشتیاق را…

لطفا نیا محمد تقوی.خودت را زود خرج نکن استقلال در آینده به تو نیاز دارد نیاز مبرم توهمه ثروت پدری هستی که روزی همه را از زمین بلند میکنی و خاندان را نجات میدهی لطفا فریب نامه های فرایت شوم را نخور ، نیا !

*معصومه خزایی