معلق ماندن فدراسیون به والیبال لطمه می زند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم وطن پرست  پیشکسوت والیبال درباره بلاتکلیفی فدراسیون و برگزاری مجمع در سال آینده گفت: آنطور که از طریق رسانه ها شنیدم قرار است انتخابات عقب بیافتد و فدراسیون با سرپرست اداره شود. این یعنی معلق ماندن فدراسیون و والیبال. سرپرست نمی‌تواند مانند رئیس برنامه ریزی جامع و کاملی داشته باشد و تصمیم گیری کند.

ابراهیم وطن پرست در ادامه گفت: نمی دانم سیاست وزارت ورزش چیست و چرا به دنبال طولانی کردن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی است. ضیایی به دلیل بازنشستگی کنار رفت و تا جایی که اطلاع دارم استعفا نداده است و به دنبال رای دیوان عدالت اداری است. امیدوارم رای دیوان به نفع ضیایی باشد و او برگردد. باید منتظر بمانیم تا تکلیف ضیایی مشخص شود.

وی در ادامه درباره مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: هدف تیم ملی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است و باید برای چنین رویدادی مهیا شود. سپس بعد از آن و کسب سهمیه، مسابقات المپیک را در پیش خواهیم داشت و باید رئیس فدراسیون حضور داشته باشد که بتواند برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسبی داشته باشد. فدراسیون باید هرچه زودتر از سیستم سرپرستی خارج شود.

وطن پرست در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر فدراسیون از بلاتکلیفی در بیاید و ضیایی به کار باز گردد و دوباره سکان هدایت والیبال را در دست گیرد.

منبع: مهر