مقصد بعدی کاپیتان تیم ملی ایران لو رفت؛ «هندوستان» از شایعه تا واقعیت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال تراکتورسازی که تا هفته بیست و چهارم یکی از شانس های اصلی قهرمانی محسوب می شد با اشتباه فاحش محسن فروزان مقابل سپیدرود رشت شکست سنگینی را تجربه کرد و پس از آن سه بازی پیاپی هم مقابل رقبا شکست خورد تا به طور کامل از کورس قهرمانی خارج شود و در پایان حتی نتواند سهمیه آسیایی را کسب کند. این اتفاق در حالی رخ داد که ترکتورسازی پیش از این با روحیه ی بالا موفق به شکست سپاهان و استقلال تهران دو مدعی قهرمانی در تبریز شده بود.

بعد از ناکامی تراکتورسازی در این فصل برخی بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند از تراکتور جدا شوند؛ یکی از آن بازیکنان مسعود شجاعی است که با وجود قرارداد 3 ساله با باشگاه، در پیامی اینستاگرامی با هواداران تراکتور و مردم تبریز خداحافظی کرد تا حداقل ثابت شود در ایران همچنان «قرارداد» معنی خاصی ندارد!

مقصد بعدی شجاعی اما شاید همه را شگفت زده کند؛ «هند» مقصد بعدی شجاعی است که قصد دارد به مدت یک فصل در این کشور توپ بزند! فوتبال در کشور هند آنطور که باید پیشرفت نکرده اما سرمایه گذاری مطلوب و جذب چند بازیکن ستاره باعث شد تا بسیاری از بازیکنان راغب شوند در این کشور فوتبال بازی کنند. باید دید کاپیتان تیم ملی ایران ایا می تواند در فوتبال هند خودی نشان دهد یا خیر.

خبرنگار: سپهر خرمی