مقصر باخت استقلال در دربی هنوز خودش را نبخشیده

مدافع برزیلی استقلال روی گل خورده تیمش در دربی مقصر بود.

به گزارش گروه ورزشی لحظه؛مدافع برزیلی استقلال روی گل خورده تیمش در دربی مقصر بود. تک گل عیسی آل کثیر به استقلال در دربی اخیر روی اشتباهات خط دفاعی آبی ها به ثمر رسید. ابتدا رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که در طی دو فصل گذشته نمایش های خوبی داشته و یکی از خارجی های موفق این تیم بوده ، نتوانست توپ وحید امیری را بزند و تکل او بی فایده بود.

امیری توپ را به ترابی رساند و این بازیکن هم با یک پاس در عمق دیدنی توپ را به آل کثیر داد. مهاجم پرسپولیس بعد از یک سر توپ عالی عارف غلامی را محو کرد و تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

اشتباهات سریالی مدافعان استقلال باعث شد تا پرسپولیس به گل برسد. در این بین بعد از باز شدن دروازه آبی ها واکنش مدافع برزیلی این تیم در نوع خودش جالب بود. او که تا حدود زیادی روی گل حریف مقصر بود،با دو دست به سرش زد و فریاد بلندی به نشانه ناراحتی کشید.

سیلوا که خودش را مقصر می دانست خیلی ناراحت بود و همین موضوع باعث شد تا حسینی کاپیتان استقلال نزد او بیاید و به سیلوا دلداری بدهد. گفتنی است ناراحتی های مدافع برزیلی بعد از بازی هم ادامه داشت و او یکی از ناراحت ترین استقلالی های دربی بود.

انتهای پیام/