ممبینی : تجربه بهاروند می تواند به ما کمک کند / قضاوت حیدری از VAR بهتر بود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال : بنده کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شده ام و امیدوارم یکی از اعضا خانواده ی فوتبال ، رئیس فدراسیون فوتبال شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ؛ هدایت ممبینی ، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخابات ثبت نام کرد و پس از آن گفت : من کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شده ام . بنده عضو خانواده فوتبال ام و بسیار خوب است که بعد از سال‌ ها یکی از اعضای این خانواده رئیس فدراسیون شود.

رئیس کمیته داوران پیرامون انتخاب نایب های هیأت رئیسه خودش اظهار داشت: برای نایب رئیس اول و دوم آقایان قنبرزاده و بهاروند و نایب رئیس بانوان فدراسیون خانم علیپور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر دارم.

ممبینی درباره حضور حیدر بهاروند در لیست‌ همه ی کاندیدا ها برای نایب های هیأت رئیسه بیان کرد: با توجه به تجربه زیادی که ایشان در فدراسیون دارند و تجربه‌ای که از گذشته در سازمان لیگ به دست آوردند برای نایب رئیسی دوم می‌توانند به ما کمک کنند.

وی درباره انتخاب مربی تیم ملی و ناکامی آن در راهیابی به المپیک گفت: بنده یکی از آن 9 نفر هیات رئیسه بودم و نمی‌توانم بگویم چه تصمیمی آنجا گرفته شد و حالا باید مربی انتخاب کنیم و روی آن بایستیم و از آن حمایت کنیم.

وی درباره بدهکاری های فدراسیون فوتبال اظهار داشت : بدهکاری هیی که وجود دارد کم نیست و قطعا بخشی از آنها مثل طلب آقای ویلموتس باید در دادگاه پیگیری شود. درآمد ما در فدراسیون فوتبال زیاد نیست و باید برنامه‌ای که کشورها برای افزایش درآمد داشتند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کلایی در انتخابات فدراسیون فوتبال 
آذری : فدراسیون فوتبال دنبال آدم متخصص نیست / خربزه شان لرز دارد 

پیشکسوت داوری درباره برنامه‌ فدراسیون فوتبال گفت : باید در اولین جام جهانی که در خاورمیانه برگزار می‌شود حضور داشته باشیم و تمام برنامه‌ریزی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این رابطه انجام دهیم.

رئیس کمیته داوران درباره مهندسی در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من قطعا اگر می‌دانستم مهندسی می‌شود قطعا ثبت‌نام نمی‌کردم، اگر تحرکاتی صورت بگیرد بخشی از آن طبیعی است.

ممبینی درباره سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: کی روش مربی بزرگی بود که به فوتبال ما آمد ، در مقابل بازیکن‌ سالاری ایستاد و نظم انضباطی خوبی به تیم ملی داد و من با افکار عمومی موافق هستم مشکلاتی نیز در تیم ملی بود.

او ادامه داد :‌ اینکه فدراسیون چقدر پول دارد را باید روزانه پیگیری کنیم ولی با توجه به درآمد ها فکر می‌کنم وضعیت خوبی نباشد.

پیشکسوت داوری در مورد بیژن حیدری در دربی تهران اضافه کرد: حیدری در بعضی جا ها از VAR هم بهتر بود و خوب قضاوت کرد.